تاکید نماینده بروجرد بر ضرورت هماهنگی دولت و مجلس

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت معیشتی مردم هشدار داد که ممکن است جامعه به دو گروه دارا و ندار تقسیم شده و طبقه متوسط جامعه از بین برود.

به گزارش ایمنا، فاطمه مقصودی در جلسه علنی امروز _چهارشنبه بیست و هشتم‌ اردیبهشت‌ماه_ مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از درگذشت بزرگ‌مرد اخلاق و عرفان استاد فاطمی نیا، این موضوع را ضایعه‌ای سخت برای جامعه اسلامی دانست.

وی در ادامه در تذکر به دولت از آن‌چه عدم هماهنگی استانداران و فرمانداران با نمایندگان مردم خواند انتقاد اظهار کرد: متاسفانه علی‌رغم حمایت همه جانبه مجلس از دولت سیزدهم، هیچ هماهنگی میان استانداران و فرمانداران با نمایندگان مردم در برخی از مناطق وجود ندارد، حتی متاسفانه در برخی موارد به مدیران گفته شده خلاف نظر نمایندگان عمل کنند در حالی که مردم ولی نعمتان نظام الهی هستند و ما نمایندگان تنها پل ارتباطی میان مردم با دولت و نظام هستیم.

نماینده مردم بروجرد با تاکید بر ضرورت اجرای کامل رتبه بندی معلمان خاطرنشان کرد: این کار موجب می شود تا در این شرایط این قشر تاثیرگذار با انگیزه بیشتر خدمت کنند.

مقصودی در رابطه با وضعیت معیشتی مردم نیز ابراز عقیده کرد: بیم آن می‌رود که جامعه به دو گروه دارا و ندار، فرادستان و فرودستان تقسیم شده و طبقه متوسط جامعه به دلیل تورم و گرانی از بین برود. طبقه متوسطی که فرهنگ ساز بوده، مسافرت می رود، کتاب می‌خواند و می‌آموزد، اما بین این دو گروه در حال پرس شدن است. فرادستان روز به روز محافظه کار تر می شوند و پشت سنت و دین و شعارهای انقلابی قرار می گیرند و فرودستان بی پناه تر و ناراضی تر می‌شوند.

دبیر دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در پایان در خصوص مدیران ناتوان و بی برنامه به رئیس جمهور تذکر داد.

منبع: ایسنا

کد خبر 576015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.