قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا امروز ۲۸ اردیبهشت۱۴۰۱/پژوپارس ۱۱میلیون ارزان شد

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو، حاکی از کاهش ۱۱میلیونی قیمت پژوپارس XU۷P سفارشی بوده و قیمت کوئیکR به ۲۲۵ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس آخرین اخباری که منتشر شده است، به نظر می‌رسد بخشی از برنامه واردات خودرو انجام شده است که بیشتر مربوط به واردات خودروهای اقتصادی بوده است. همچنین قرار است طرح تولید خودروهای اقتصادی نیز در خودروسازهای داخلی آغاز شود. هر دو اقدامات برای افزایش عرضه و کاهش فاصله آن با نیاز بازار و همچنین پر کردن خلأ پراید به عنوان یک خودرو اقتصادی است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در کنار کاهش شدید تولید خودرو یکی از دلایل رشد قیمت خودرو نیز مربوط به حذف پراید از چرخه تولید است زیرا بخش عمده تقاضای بازار مربوط به این خودرو و یا خودروهایی که ارزان قیمت و اقتصادی است بوده است.

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو حاکی از کاهش ۱۱ میلیونی قیمت پژوپارس XU۷P سفارشی است. قیمت این خودرو در بازار اکنون ۳۵۲ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۰۸,۹۵۷,۰۰۰ تومان است. پس از پژو پارس در بین خودروهای تولید ایران خودرو، هایما اس هفت توربو بیشترین کاهش قیمت را داشته است. قیمت این خودرو با کاهش ۱۰ میلیون تومانی اکنون به ۹۳۰ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۶۸۰,۹۹۶,۰۰۰ تومان است.

همچنین قیمت سمندال ایکس ۳۰۰ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۶۰,۵۴۷,۰۰۰ تومان، قیمت دناپلاس توربو ۴۸۲ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۳۴۵,۸۵۵,۰۰۰ تومان، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲، ۳۰۴ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۵۰,۱۷۵,۰۰۰ تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۳۹۸ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۳۶,۳۴۴,۰۰۰ تومان، قیمت رانا پلاس TU۵ به ۳۱۴ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۲۲۸,۴۱۰,۰۰۰ تومان، قیمت هایما اس ۷ توربو ۹۳۰ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۶۸۰,۹۹۶,۰۰۰ تومان و قیمت تارا دستی ۴۷۲ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۹۳,۰۳۵,۰۰۰ تومان است.

قیمت ساینا S به ۲۲۶ میلیون تومان رسید

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات سایپا حاکی از آن است که قیمت ساینا اس به ۲۲۶ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۱۶۹,۸۱۷,۰۰۰ است. همچنین قیمت وانت زامیاد آپشنال، ۳۴۲ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۵۸,۷۲۶,۰۰۰ تومان و قیمت سایپا ۱۵۱، ۱۸۵ میلیون تومان است.

کد خبر 575942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.