تصاویری از نمونه اولیه شیائومی ۱۲ اولترا فاش شد

تصاویر فاش شده از نمونه اولیه شیائومی ۱۲ اولترا، سه دوربین را در پنل پشتی آن نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، افشاگران اعلام کرده‌اند که شرکت شیائومی قصد دارد در جدیدترین گوشی پرچم‌دار خود یعنی شیائومی ۱۲ اولترا، برآمدگی دوربین‌های پنل پشتی را با تغییراتی مواجه کند. احتمالاً در این محصول شاهد استفاده از پنج دوربین پشتی به همراه حسگرهای اضافه و فلاش دوگانه LED خواهیم بود. دوربین‌های پنل پشتی گوشی شیائومی ۱۲ اولترا احتمالاً درون برآمدگی دایره‌ای شکل قرار خواهند گرفت. در مرکز آن نیز دوربین اصلی تعبیه شده است؛ دیگر دوربین‌ها و المان‌ها نیز آن را احاطه می‌کند.

تصاویر جدیدی که از شیائومی ۱۲ اولترا فاش شده است با ادعاهای اعلام شده در تضاد است به طوری که نشان می‌دهد این محصول شامل سه دوربین پشتی و یک فلاش LED است. در قسمت بالایی برآمدگی دوربین عبارت 120X نوشته شده است که به بزرگ‌نمایی ۱۲۰ برابری دوربین اشاره می‌کند.

شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی شیائومی ۱۲ اولترا دارای صفحه‌نمایش OLED با وضوح QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات نیز بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که گوشی شیائومی ۱۲ اولترا به پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز خواهد بود. پنل پشتی محصول ذکر شده سرامیکی است و احتمالاً شیائومی مدلی با پنل پشتی شیشه‌ای نیز عرضه خواهد کرد.

کد خبر 575601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.