بهره‌برداری از ساختمان نظام مهندسی تا سه ماه آینده

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: سازمان نظام مهندسی استان موفق شد در فرایندی چهار ماهه ضمن طراحی و اخذ مجری ذی‌صلاح، نسبت به اخذ پروانه ساخت ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی استان مرکزی اقدام و اجرای آن را آغاز کند.

حمید انعامی در حاشیه آئین کلنگ‌زنی ساختمان جدید نظام مهندسی اراک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تا این لحظه ساختمانی متناسب با تعداد کارکنان و میزان خدمات سازمان نظام مهندسی در استان مرکزی وجود نداشت.

وی افزود: با پیگیری هیئت مدیره فعلی و سابق سازمان نظام مهندسی استان مرکزی، زمینی از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی به این سازمان تعلق گرفت و امروز کلنگ ساخت ساختمان جدید این سازمان در این محل به زمین خورد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی خاطرنشان کرد: سازمان نظام مهندسی استان موفق شد در فرایندی چهار ماهه ضمن طراحی و اخذ مجری ذی‌صلاح، نسبت به اخذ پروانه ساخت ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی استان مرکزی اقدام و اجرای آن را آغاز کند.

انعامی اضافه کرد: امیدواریم این پروژه ظرف مدت سه سال به پایان برسد و سازمان نظام مهندسی استان مرکزی ارائه خدمات خود را در شکل مطلوب‌تری ادامه دهد.

کد خبر 575323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.