۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
تبلت اوپو Pad Air چه ویژگی‌هایی دارد؟

تبلت اوپو Pad Air احتمالا با نمایشگر ۱۰.۳۶ اینچی و تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ در چین معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اوپو به‌تازگی با معرفی اوپو پد در چین وارد بازار تبلت‌ها شده است. این محصول دارای صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی ۱۲۰ هرتزی LCD و تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ است و از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند. گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که اوپو در حال کار بر تبلت میان‌رده جدیدی برای بازار چین است این محصول Pad Air نام دارد و از قلم اوپو Oppo Pencil پشتیبانی می‌کند همچنین دارای دوربین تکی در پنل پشتی است.

این احتمال وجود دارد که شرکت اوپو لوازم جانبی خاص مانند کیبورد تاشو را برای تبلت جدید خود معرفی کند. تبلت آینده شرکت اوپو دارای صفحه‌نمایش ۱۰.۳۶ اینچی LCD با وضوح تصویر ۱۲۰۰ * ۲۰۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. این محصول به تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ مجهز خواهد بود که نشان می‌دهد از شبکه‌های 4G پشتیبانی خواهد کرد.

انرژی مورد نیاز تبلت اوپو Pad Air با استفاده از یک باتری ۷۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بلندگوهای چهارگانه با پشتیبانی از دالبی اتموس اشاره کرد. مطالب ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت اوپو Pad Air با قیمت ۱۴۷ دلار وارد بازار خواهد شد. به نظر می‌رسد که برندهای رقیب اوپو نیز تبلت‌های جدیدی در این بازه قیمتی وارد بازار چین خواهند کرد.

کد خبر 575316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.