از فرش قرمز شهرداری اصفهان تا شهردار منتخب شاندرمن

فرش قرمز شهرداری اصفهان زیر پای سرمایه گذاران‌گردشگری، مشکلات قطار شهری کرج، برنامه مدون ترافیک شهر اصفهان، فضای سبز محله قاسم آباد یزد، همکاری شهروندان دزفول در ایجاد همدلی، حمایت از تیم فوتبال شهرداری بندرعباس و شهردار منتخب شاندرمن در انتظار تأیید استاندار گیلان در این بسته خبری پارلمان بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرش قرمز شهرداری زیر پای سرمایه گذاران حوزه گردشگری، پیگیری مشکلات قطار شهری کرج در شورای ششم، لزوم تدوین برنامه مدون برای ترافیک شهر اصفهان، ایجاد فضای سبز در محله قاسم آباد یزد، همکاری شهروندان دزفول در ایجاد همدلی، چشم پوشی مدیریت شهری از عوائد حاصل از هتل سازی در اصفهان، توجه به آزاد سازی گلوگاه‌ها در شورای ششم، حمایت از تیم فوتبال شهرداری بندرعباس، حسابرسی وضعیت شرکت اتوبوسرانی اصفهان و شهردار منتخب شاندرمن در انتظار تأیید استاندار گیلان را در این بسته خبری پارلمان مرور می‌کنیم.

فرش قرمز شهرداری زیر پای سرمایه گذاران حوزه گردشگری

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لایحه نحوه محاسبه عوارض صدور پروانه ساختمانی از پنج درصد به یک درصد جهت احداث هتل و مهمان‌پذیر به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان رسید.

پیگیری مشکلات قطار شهری کرج در شورای ششم

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: ادعای مطرح شده از سوی برخی از اعضای شورای پنجم مبنی بر اینکه سه روزه می‌توان ایستگاه f تا k مترو در را به بهره‌برداری رساند، اشتباه و نشدنی است، زیرا تا وقتی تست گرم و سرد قطارها انجام نشده است، امکان مسافرگیری در ایستگاه وجود ندارد.

لزوم تدوین برنامه مدون برای ترافیک شهر

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از شهردار درخواست می‌کنیم توجه ویژه‌ای به پدیده آلودگی هوا داشته باشد، در این رابطه نیازمند برنامه‌ای مدون برای ترافیک و حمل‌ونقل اصفهان هستیم.

فضای سبز در محله قاسم آباد یزد ایجاد شود

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: ایجاد فضای سبز در محله قاسم‌آباد که جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر دارد، ضروری است.

توجه به آزاد سازی گلوگاه‌ها در شورای ششم

رئیس‌کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به اینکه گلوگاه‌های محلی عبور و مرور را برای شهروندان سخت کرده، روند آزادسازی آن در سال جاری مورد توجه شورای ششم قرار گرفته است.

همکاری شهروندان دزفول در ایجاد همدلی ضروری است

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: با ایجاد همدلی در سطح شهرستان می‌توان از توانایی مردم برای ارتقای کمی و کیفی دزفول به ویژه اشتغال و توسعه کشاورزی استفاده کرد.

زیرساخت‌های جوان سازی جمعیت فراهم شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جوان‌سازی جمعیت نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و پای کار بودن تمام نهادها و دستگاه‌های عمومی و دولتی است.

چشم پوشی مدیریت شهری از عوائد حاصل از هتل سازی در اصفهان

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان از تصویب طرحی مرتبط با عوارض ساخت‌ساز هتل و مهمان‌پذیر با هدف توسعه گردشگری خبر داد.

حمایت از تیم فوتبال شهرداری بندرعباس

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در ابتدای فصل مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور علی‌رغم تمام مخالفت‌ها با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر تیم فوتبال شهرداری به فعالیتش ادامه داد و شهرداری نیز حامی این تیم بود.

حسابرسی وضعیت شرکت اتوبوسرانی قابل قبول است

خزانه‌دار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بر اساس گزارشی که حسابرس از شرکت اتوبوسرانی اعلام کرد، حدود ۳۵ بند را متذکر شده بود که با دقت نظری که مدیریت شرکت اتوبوسرانی در سال ۱۴۰۰ داشت، این موارد به ۱۶ بند کاهش یافته است.

بازگشت امید به اهالی فرهنگ

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان از درخواست اهالی فرهنگ و هنر و باز شدن گره کور املاک اصفهان و استفاده از ظرفیت‌های قانونی موزه بزرگ خبر داد.

شهردار منتخب شاندرمن در انتظار تأیید استاندار گیلان

عضو شورای اسلامی شهر شاندرمن گفت: سیر مراحل قانونی شهردار منتخب این شهر طی شده و در انتظار تأیید و صدور حکم از سوی استاندار گیلان است.

کد خبر 575308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.