آدها و افسانه‌ها، مهمان گالری ویژه

نمایشگاه آدها و افسانه‌ها با آثار نقاشی و طراحی علیرضا دبیرزاده از بیست‌وهفتم اردیبهشت تا هفتم خردادماه ۱۴۰۱ مهمان گالری ویژه تهران می‌شود.

الناز رجبیان در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این نمایشگاه مجموعه‌ای منتخب از آثار بهرام دبیری است که توسط امرالله فرهای آردکپان، علیرضا مصطفی‌زاده و مجید عباسی گردآوری و به صوات انحصاری توسط گالری ویژه باز نشر شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: آثار انتخاب شده در این نمایشگاه، ۲۱ اثر است که به تعداد محدود ۳۰ نسخه از هرکدام روی مقواهای ایتالیایی کتان فابریانو (رزاسپینا و تیه‌پولو) و کرافت آمریکایی به روش چاپ دستی با دستگاه پرس، مشکی‌کوب شده است.

مدیر گالری ویژه خاطرنشان کرد: بسیاری از این تک‌اثرها پس از چاپ، با رنگ آکریلیک، پاستل، مداد رنگی یا رنگ‌های دیگر، توسط هنرمند رنگ‌گذاری، شماره‌گذاری و امضا شده که هرکدام حکم یک اثر اصل و بدیع را دارد.

رجبیان تصریح کرد: کاتالوگ نفیس این آثار در ۷۲ صفحه به تعداد ۵۰۰ نسخه منتشر شده است که ۲۰۰ جلد آن با صحافی ویژه شماره‌گذاری شده و با امضای هنرمند در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی گفت: خرید آثار پس از پایان نمایشگاه نیز از طریق وب‌سایت نگارخانه ویژه به آدرس www.vijegallery.com امکان‌پذیر خواهد بود.

به گزارش ایمنا، نگارخانه ویژه در تهران، خیابان خرمشهر، خیابان شهید عربعلی، خیابان سوم، ضلع جنوب غربی میدان سوم، ساختمان شماره ۵ واقع شده است.

کد خبر 575295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.