به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد سلطانی در نشست کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به طرح راهاندازی سامانه جامع پاسخگویی و رسیدگی به درخواستهای مردمی، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری تماسهایی در حوزههای مختلف از جمله پسماند، حیوانات ولگرد، مشکلات شهری و حوزههای مختلف دیگر را پاسخ میدهد.
وی با بیان اینکه تماسهای شهروندان با این سامانه به تمام بخشهای شهرداری مرتبط میشود، افزود: در صورتی که تجمیع راههای ارتباطی شهرداری و مردم انجام شود، امکان ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان فراهم میشود.
مدیر ارتباطات و امور بینالملل شهرداری یزد خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعدادی از بخشهای شهرداری به ویژه قسمتهای خدماترسانی سامانههای ارتباطی جداگانهای دارند اما میتوانند به صورت تجمیعی و از طریق سامانه ۱۳۷ به شهروندان ارائه خدمات داشته باشند.
سلطانی با اشاره به بازدید اعضای شورای اسلامی شهر یزد از مرکز ۱۳۷ شهرداری، تصریح کرد: با توجه به سابقه فعالیت سامانه ۱۳۷ در شهرداری یزد، اپراتورهای این سامانه تخصص بسیار بالایی در پاسخگویی به شهروندان، راهنمایی آنها و ارجاع درخواستها به بخش مربوطه دارند که میتواند زمینهساز رضایت شهروندان باشد.
نظر شما