افزایش کیفیت ارائه خدمات با تجمیع سامانه‌های ارتباط مردمی

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد تجمیع سامانه‌های ارتباط مردمی شهرداری یزد را زمینه‌ساز افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان دانست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد سلطانی در نشست کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به طرح راه‌اندازی سامانه جامع پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های مردمی، اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس‌هایی در حوزه‌های مختلف از جمله پسماند، حیوانات ولگرد، مشکلات شهری و حوزه‌های مختلف دیگر را پاسخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه تماس‌های شهروندان با این سامانه به تمام بخش‌های شهرداری مرتبط می‌شود، افزود: در صورتی که تجمیع راه‌های ارتباطی شهرداری و مردم انجام شود، امکان ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان فراهم می‌شود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعدادی از بخش‌های شهرداری به ویژه قسمت‌های خدمات‌رسانی سامانه‌های ارتباطی جداگانه‌ای دارند اما می‌توانند به صورت تجمیعی و از طریق سامانه ۱۳۷ به شهروندان ارائه خدمات داشته باشند.

سلطانی با اشاره به بازدید اعضای شورای اسلامی شهر یزد از مرکز ۱۳۷ شهرداری، تصریح کرد: با توجه به سابقه فعالیت سامانه ۱۳۷ در شهرداری یزد، اپراتورهای این سامانه تخصص بسیار بالایی در پاسخگویی به شهروندان، راهنمایی آنها و ارجاع درخواست‌ها به بخش مربوطه دارند که می‌تواند زمینه‌ساز رضایت شهروندان باشد.

کد خبر 575291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.