رونمایی از ۳دستگاه اتوبوس بازسازی‌شده در مبارکه

شهردار مبارکه با بیان اینکه خرید و نوسازی ناوگان اتوبوس شهری در دستور کار شهرداری است، گفت: شهرداری برای بازسازی سه دستگاه اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی، ۲۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «محمدمهدی احمدی» در مراسم رونمایی از سه دستگاه اتوبوس بازسازی شده ناوگان حمل‌ونقل عمومی مبارکه، اظهار کرد: توسعه و تقویت حمل‌ونقل عمومی از مهم‌ترین سیاست‌های شهرداری مبارکه به منظور رشد سهم حمل‌ونقل عمومی است.

وی با بیان اینکه توسعه حمل‌ونقل عمومی امری ضروری برای توسعه شهرها است، افزود: خرید و نوسازی ناوگان اتوبوس شهری در دستور کار شهرداری مبارکه قرار دارد، اما در شرایط امروزی و برای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان، با بازسازی ناوگان نیز می‌توان بهره‌وری سیستم حمل‌ونقل شهری و کیفیت ارائه خدمات را افزایش داد.

شهردار مبارکه با بیان اینکه برای بازسازی این سه دستگاه اتوبوس ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: برخی از ناوگان حمل‌ونقل عمومی بیش از ۱۴ سال عمر دارد؛ درحالی‌که میانگین عمر مفید ناوگان حمل‌ونقل در بسیاری از کشورهای دنیا بسیار پایین‌تر است و این شرایط ضرورت نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی را دو چندان می‌کند.

به گزارش ایمنا، آیین رونمایی از سه دستگاه اتوبوس بازسازی شده سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری مبارکه با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، امام جمعه، رئیس پلیس راهور، رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست، معاونان و مدیران شهرداری مبارکه در محل پایانه مسافربری برگزار شد.

کد خبر 575190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.