پیامدهای گردشگری ساحلی/میزبانی ساری از اکو

پر بازدیدترین اخبار شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «پیامدهای زیست‌محیطی گردشگری ساحلی»، «برپایی نمایشگاه عکس علما و مشاهیر خوانسار»، «اجرای مدیریت واحد شهری و روستایی تحت مدیریت مجموعه‌ای»، «سرازیر شدن فاضلاب در خیابان‌های بندر گناوه»، «ساری میزبان اکو»، گلایه ساکنان ششجوان از معابر خاکی»، «خبرهای خوبی برای شهرکرد در راه است»، «هفته‌ای برای تفرش»، «برگزاری جشنواره ملی پخت سمنو در آشتیان»، «تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری دزفول» عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس شهرهای ایران ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

پیامدهای زیست‌محیطی گردشگری ساحلی

به‌دلیل تغییر رویکرد برنامه‌ریزی کشور به‌سمت افزایش تنوع اقتصادی و استفاده بهینه و حداکثری از همه توانمندی‌های محیطی با هدف دستیابی به توسعه پایدار محلی و منطقه‌ای، گردشگری ساحلی بیش‌ازپیش در کانون توجه بوده و مناطق ساحلی تحت‌تأثیر پیامدهای مخرب زیست‌محیطی گردشگری ساحلی قرار گرفته است.

برپایی نمایشگاه عکس علما و مشاهیر خوانسار

بهمن عبدالرحیمی، مسئول روابط عمومی شهرداری خوانسار گفت: به‌مناسبت هفته فرهنگی خوانسار و به همت شهرداری، نمایشگاه عکس علما و مشاهیر خوانسار برپا شد.

اجرای مدیریت واحد شهری و روستایی تحت مدیریت مجموعه‌ای

عباس اله‌یاری، شهردار دیزیچه گفت: شهرداری‌ها اگرچه نهادی دولتی نیستند، اما ویترین خدمات دولت‌ها در کشور محسوب می‌شوند. توجه به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و پرداخت حقوق مسلم آن‌ها، تأثیر مستقیمی بر بهبود زندگی شهری و روستایی دارد و موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

سرازیر شدن فاضلاب در خیابان‌های بندر گناوه

جواد رستمی، شهردار بندر گناوه با اشاره به خاموشی پمپ‌های ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر، گفت: پمپ‌های ایستگاه پمپاژ فاضلاب این شهرستان تا زمانی که روشن و فعال باشد، آب‌های منازل را به شبکه وصل می‌کند تا به دریا و ساحل این بندر سرازیر نشود.

ساری میزبان اکو

شهر ساری، مرکز استان مازندران مهرماه امسال میزبان کشورهای عضو اکو خواهد بود تا بتواند از این منظر، به یکی از مهم‌ترین اهداف توسعه مازندران یعنی گردشگری شهری، کشاورزی و اقتصادی دست یابد.

گلایه ساکنان ششجوان از معابر خاکی

آسفالت‌نشدن معابر محله ششجوان شهر بویین‌ومیاندشت، مشکلاتی را برای رفت‌وآمد شهروندان ایجاد کرده است. سیداحمد عبداللهی، شهردار بویین‌ومیاندشت در این خصوص گفت: ششجوان جزو مناطق کمتر توسعه‌یافته شهر بوده و با وجود ۹۰۰ نفر سکنه از خدمات کمتری در بخش آسفالت بهره‌مند شده است. دو سال است که آب و فاضلاب مبالغ خسارت ناشی از ایجاد ترانشه را به شهرداری پرداخت نکرده است تا ترمیم ترانشه انجام شود.

خبرهای خوبی برای شهرکرد در راه است

عبدالصادق نجفی، سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: خبرهای خوبی در آستانه سفر رئیس‌جمهور به استان چهارمحال‌وبختیاری در راه است.

هفته‌ای برای تفرش

مدیریت شهری تفرش، تبدیل‌شدن به یکی از مقاصد مهم گردشگری ایران را در چشم‌انداز طرح‌های شهری ۱۴۱۰ برنامه‌ریزی کرده است و راهکارهای متفاوتی در حوزه‌های مختلف به منظور دستیابی به این چشم‌انداز در دستور کار دارد.

برگزاری جشنواره ملی پخت سمنو در آشتیان

مجتبی ملکا، شهردار آشتیان از برگزاری جشنواره ملی پخت سمنو خبر داد و گفت: هفتمین جشنواره مردمی پخت سمنو در مجموعه ورزشی تختی شهرستان آشتیان برگزار می‌شود.

تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری دزفول

سیدمحمدحسن عیسی‌زاده، شهردار دزفول گفت: روال قانونی تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران و برگزاری آزمون برای تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری در نظر گرفته شده است.

کد خبر 574686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.