سبک‌ترین ماوس گیمینگ بی‌سیم ریزر معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که سبک‌ترین ماوس گیمینگ بی‌سیم ریزر به نام Viper V2 Pro که نسل بعدی مدل ۲۰۱۹ محسوب می‌شود، رونمایی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ریزر نسخه جدیدی برای ماوس گیمینگ وایپر (Viper) معرفی کرده است که Viper V2 Pro نام دارد و نسبت به نسل پیشین خود وزن کمتری دارد. ریزر مانند دیگر شرکت‌های لوازم جانبی در تلاش است سبک‌ترین ماوس بی‌سیم جهان را تولید کند؛ در حال حاضر نیز موفق شده است جایگاه اول را در این زمینه کسب کند.

ماوس گیمینگ بی‌سیم Viper V2 Pro وزنی معادل ۵۸ دارد که چند گرم کمتر از ماوس قرار گرفته شده در رتبه دوم به نام G Pro X Superlight لاجیتک است. Viper V2 Pro حتی از ماوس Viper Mini که فقط ۶۱ گرم وزن دارد نیز سبک‌تر است. محصول جدید شرکت ریزر با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار گرفته است. وزن کم دستگاه ذکر شده بر عملکرد یا عمر باتری تأثیر منفی نگذاشته است.

ماوس گیمینگ بی‌سیم Viper V2 Pro به گونه‌ای طراحی شده است که برای انجام کارهای مختلف مناسب است. این محصول بیشتر شبیه به Viper Ultimate است همچنین هر دو ماوس بی سیم هستند. Viper V2 Pro از رابط شارژ USB-C به جای میکرو USB استفاده می‌کند؛ سوئیچ‌های Optical Gen-3 این ماوس می‌توانند تا ۹۰ میلیون کیلیک دوام بیاورند که ۲۰ میلیون بیشتر از مدل قبلی است. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که Viper V2 Pro می‌تواند با هر بار شارژ تا ۸۰ ساعت دوام بیاورد که ۱۰ ساعت بیشتر از Viper Ultimate است.

کد خبر 574507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.