مدیریت شهری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته را در این بسته خبری ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "لزوم تعیین تکلیف آیین‌نامه استخدامی شهرداری‌ها"، "پروژه‌های کلان حمل‌ونقل شهری نیازمند مصوبات ملی"، "هویت اصفهان برگرفته از مشاهیر و مفاخر"، "اهمیت همکاری شهروندان برای اتمام آزادسازی رینگ چهارم اصفهان"، "وبینار تعیین بهترین روش مدیریت پسماند شهر اصفهان"، "برنامه‌های سازمان پسماند شهرداری اصفهان برای هفته سلامت"، "رفع مشکلات ۲۰ ساله محله پرتمان به نفع مردم"، "ثبت روز اصفهان در تقویم رسمی کشور"، "ضرورت ساختن اصفهان متناسب با گنبدهای فیروزه‌ای"، "تدوین پیشنهادهای شورای اسلامی شهر برای ارائه به رئیس جمهور"، "آب مسئله مهم برای اصفهان"، "لزوم اجرای مصوبات به نفع شهروندان"، "ضرورت بررسی خلاءهای برنامه ۱۴۰۵"، "اصفهانما هدیه اصفهان به گردشگران" و "لزوم آشنایی جوانان با ابعاد میراثی و گردشگری تخت فولاد" از مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بودند که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.‌

آیین‌نامه استخدامی شهرداری‌ها تعیین تکلیف شود

سعید ابراهیمی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: در حوزه این معاونت دو موضوع تعیین تکلیف کریدور علم و فناوری اصفهان و آئین‌نامه استخدامی شهرداری‌ها مطالبات جدی از ریاست‌جمهوری است.

لزوم همکاری شهروندان برای اتمام آزادسازی رینگ چهارم اصفهان

ایرج مظفر، معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: عملیات احداث رینگ چهارم اصفهان طبق برنامه پیش رفته است، اما آزادسازی مسیر با تأخیر همراه شده است و به همکاری شهروندان برای تسریع در انجام این فرایند نیازمند هستیم.

پروژه‌های کلان حمل‌ونقل شهری نیازمند مصوبات ملی است

حسین حق‌شناس معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: در سفر ریاست‌جمهوری به اصفهان، خواستار تخصیص بودجه ملی به پنج پروژه کلان شهری هستیم.

هویت اصفهان برگرفته از مشاهیر و مفاخر آن است

مجتبی شاهمرادی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: هویت اصفهان برگرفته از مشاهیر و مفاخر آن است، لذا تمام تلاش ما در هفته فرهنگی معرفی این بزرگان به جوانان و نوجوانان بود.

وبینار «تعیین بهترین روش مدیریت پسماند شهر اصفهان با استفاده از LCA»

مرتضی نصوحی، مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با بیان اینکه وبینار «تعیین بهترین روش مدیریت پسماند شهر اصفهان با استفاده از LCA» برگزار می‌شود، گفت: این وبینار در راستای شفافیت و اطلاع‌رسانی کاربردی طرح‌های پژوهشی و پرهیز از موازی‌کاری بین کلان‌شهرها برگزار خواهد شد.

برنامه‌های سازمان پسماند شهرداری اصفهان برای هفته سلامت

غلامرضا ساکتی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ویژه‌برنامه‌های این سازمان به مناسبت هفته سلامت را تشریح کرد.

رفع مشکلات ۲۰ ساله محله پرتمان به نفع مردم

وحید مهدویان، معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: طرح ۷۰ هکتار از اراضی واقع در شهرداری منطقه هشت اصفهان موسوم به اراضی صحرای پرتمان که حدود ۲۰ سال بلاتکلیف ماند و امکان پاسخگویی شهرداری روی آنها برای مالکان نبود، به تصویب کمیسیون ماده ۵ رسید.

ثبت روز اصفهان در تقویم رسمی کشور

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه روز اصفهان باید در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ثبت شود، گفت: اگر اصفهان یک روز تثبیت شده در تقویم نظام جمهوری اسلامی داشته باشد، شرکت در این نوع مراسم برای تمام دستگاه‌ها و ارگان‌ها تکلیف خواهد شد.

اصفهان باید متناسب با گنبدهای فیروزه‌ای خود ساخته شود

ابوالفضل قربانی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهر باید متناسب با گنبدهای فیروزه‌ای خود ساخته شود، گفت: سازگار نبودن بعضی از آپارتمان‌سازی‌ها با بوم اصفهان و به همین ترتیب ساخت‌وساز بسیاری از محل‌هایی که به عنوان اجتماعات یا محل خرید استفاده می‌شوند باید مورد بازنگری جدی قرار گیرد.

تدوین پیشنهادات شورای شهر برای ارائه به رئیس جمهور

علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پیشنهادات شورای اسلامی شهر پیرامون مشکلات اصفهان برای ارائه به رئیس‌جمهور و هیئت همراه در سفر به استان تهیه شده است.

آب مسئله مهمی برای اصفهان است

مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آب مسئله مهمی برای اصفهان است و در کشور از اصفهان به گونه‌ای یاد می‌شود که گویا حق این شهر نیست، لازم است مسئولان این حق را پیگیری کنند.

لزوم اجرای مصوبات به نفع شهروندان

محمدرضا فلاح، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه داروی بیهوشی جراحی اقتصادی رسیدگی به وضعیت حقوق و مزایا و افزایش یارانه‌ها است، گفت: قبل از هر جراحی نیاز به تزریق مسکن و داروی بیهوشی است. بدون اینکه زمینه‌های لازم را برای مردم محروم و مستضعف فراهم کنیم نمی‌توانیم جراحی اقتصادی را انجام دهیم.

باید خلاءهای برنامه ۱۴۰۵ بررسی شود

امیر سامع، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بر اساس گزارش موجود باید بررسی شود خلاءهای موجود در برنامه اصفهان ۱۴۰۵ چه بوده و چه چیزهایی دیده نشده است.

" اصفهانما" هدیه اصفهان به گردشگران

مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رویداد خدمات اپلیکیشن "اصفهانما" برای گردشگران در عمل به تازگی شروع شده است و پایانی برای آن نخواهد بود و زیرساختی است که می‌تواند هدیه اصفهان به گردشگران این شهر در آینده باشد.

جوانان باید با ابعاد میراثی و گردشگری تخت فولاد آشنا شوند

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و شورای اسلامی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید جوانان و نوجوانان نه صرفاً با بعد معنوی تخت فولاد، بلکه با بُعد هنری، میراثی و گردشگری آن آشنا شوند.

کد خبر 574423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.