معرفی برترین‌های المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری سمنان

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: رقابت‌های ورزشی به‌همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با مشارکت انجمن هیئت همگانی کارگری و هیئت همگانی شهرستان، به‌مناسبت گرامیداشت «هفته کاروکارگر» در مجموعه فرهنگی‌ورزشی بانوی شهر برگزار شد.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یک دوره مسابقات توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته کاروکارگر در سالن بانوی شهر با معرفی تیم‌های برتر برگزار شد.

وی افزود: این المپیاد ورزشی در رشته‌های دارت، هفت‌سنگ، دال پلان، داژبال ویژه بانوان شهرداری سمنان، خانواده‌های شهرداری و سازمان‌های تابعه در سالن بانوی شهر برگزار شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: پس از پایان مسابقات در سه رشته ورزشی، تیم اول متشکل از خدیجه دربندی، سمیرا طیرانی، نازنین زینب اعرابی (شهرداری منطقه ۲)، رقیه قدرتی (سازمان عمران و بازآفرینی) و هستی چتری، تیم دوم متشکل از زهرا مرادی‌نسب (سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی)، عاطفه عموزاده (شهرداری منطقه یک)، مرضیه احمدی و سمیه درویش سازمان فناوری اطلاعات و تیم سوم متشکل از وحیده قزوینی نژاد، مرضیه یحیایی، مرضیه یدالهی، پریا یحیایی از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، مقام اول تا سوم این رقابت‌ها در رشته هفت‌سنگ را به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: در رشته دارت مرضیه احمدی از سازمان فناوری اطلاعات، مرضیه یحیایی از سازمان‌سیما، منظر و فضای سبز شهری و اکرم فدایی‌اسلام از معاونت عمرانی شهرداری سمنان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

نجم تصریح کرد: وحیده قزوینی‌نژاد از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، مرضیه احمدی از سازمان فناوری اطلاعات و مرضیه یحیایی از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در رشته دال پلان نیز به ترتیب اول تا سوم شدند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد روحیه همبستگی، ارتقای سطح سلامت، افزایش همدلی میان کارکنان و تقویت کار گروهی در بین آنان عنوان و تصریح کرد: این رقابت‌ها به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با مشارکت انجمن هیئت همگانی کارگری شهرستان سمنان و هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر در مجموعه فرهنگی ورزشی بانوی شهر برگزار شد.

به گزارش ایمنا، به مناسبت گرامیداشت «هفته کار و کارگر» المپیاد ورزشی ویژه کارکنان و خانواده شهرداری سمنان و سازمان‌های تابعه در مجموعه فرهنگی ورزشی بانوی شهر برگزار شد.

کد خبر 574372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.