اعلام پروژه‌های شهر اصفهان در سامانه «ساپ»

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: پروژه‌های شهر به زبان ساده برای شهروندان در سامانه «ساپ» قابل مشاهده است.

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری به‌عنوان یک سازمان بزرگ اجرایی دارای مجموعه پروژه‌های وسیعی است که در قالب یک سیستم یا سامانه یکپارچه گردشگری اطلاعات و مدیریت پروژه‌های شهرداری اصفهان به نام «سیگما» تعریف شده است.

وی تصریح کرد: اطلاعات تمام پروژه‌ها که در بودجه سنوات شهرداری اصفهان ردیف اعتباری دارند، قبل از اجرا در سامانه سیگما بارگذاری و عنوان پروژه، محدوده آن، برآورده‌ها و برنامه زمان‌بندی آن درج می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان ادامه داد: در سامانه سیگما به‌صورت ماهیانه میزان پیشرفت پروژه‌ها ثبت و اگر تأخیری باشد رصد و علت‌یابی می‌شود و پروژه به لحاظ زمانی کنترل و مدیریت خواهد شد.

وی با بیان اینکه سیگما یک سامانه تخصصی درون‌سازمانی است که کاربرد عمومی ندارد، افزود: گزارش‌های خروجی سامانه سیگما در سایت شفافیت و به‌تازگی در سامانه ساپ (سامانه اطلاعات پروژه‌ها) بارگذاری می‌شود و در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

ابراهیمی ادامه داد: از طریق سامانه ساپ، میزان پیشرفت پروژه‌ها به سمع و نظر شهروندان می‌رسد و از سوی آنها رصد می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: با تعریف دو سامانه شفافیت و ساپ، اجرای پروژه‌های شهری قوی‌تر و هزینه اداره شهر کمتر خواهد شد و در نهایت خدمت‌رسانی بهتری به شهروندان می‌شود.

کد خبر 574335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.