مانیتور Ergo Dual ال‌جی با دو پنل مجزا رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد ال‌جی مانیتور Ergo Dual را با دو پنل مجزا رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مانیتور ال‌جی Ergo Dual در نگاه اول شبیه مانیتوری فوق‌عریض است؛ در حقیقت مانیتور فوق‌عریض ال‌جی از دو پنل مجزا تشکیل شده است که با استفاده از بازوی ارگونومیک و منحصربه‌فرد می‌توانید هرکدام را جداگانه و مستقل از دیگری بچرخانید و جابه‌جا کنید.

ال‌جی برای مانیتور Ergo Dual از دو پنل IPS با اندازه‌های ۲۷ اینچی و وضوح ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ پیکسل در نظر گرفته است که با پوشش ۹۹ درصدی دامنه رنگی sRGB، زمان پاسخ‌گویی پنج میلی‌ثانیه، نسبت ۱۶:۹، نرخ نوسازی ۷۵ هرتز و زاویه دید ۱۷۸ درجه از بالا و پایین و چپ و راست گزینه بسیار مناسبی برای استفاده روزمره به‌شمار می‌رود. کاربران می‌توانند چینش نمایشگرها را به صورت افقی و عمودی تغییر دهند یا آن را به سمت دلخواه خود بچرخانند.

پنل‌های مانیتور Ergo Dual را می‌توان در چهار حالت کلی تنظیم کرد. برای نمونه، برنامه‌نویسان می‌توانند پنل‌ها را به صورت عمودی تنظیم کنند. پایه این مانیتور توانایی نصب روی هر میزی را دارد، در این وضعیت فضای اشغال‌شده مانیتور تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. این محصول از پورت USB-C و دیسپلی پورت پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین افراد انتخاب‌های متنوع‌تری برای اتصال مانیتور به دستگاه دارند. درحال‌حاضر مانیتور Ergo Dual ال‌جی با قیمت ۷۹۹ دلار در دسترس است.

کد خبر 574268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.