موتورولا گوشی هوشمند با نمایشگر رول‌شونده تولید می‌کند

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت موتورولا روی گوشی هوشمندی با نمایشگر رول‌شونده و نام رمز Felix کار می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت موتورولا گوشی با صفحه‌نمایش رول‌شونده در دست تولید دارد که اسم رمز آن Felix است؛ باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا موتورولا موفق خواهد شد نخستین گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش رول‌شونده را وارد بازار کند یا خیر؟

گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی موتورولا Felix با گوشی‌های رول‌شونده ال‌جی و اوپو بسیار متفاوت خواهد بود؛ صفحه‌نمایش گوشی‌های اوپو و ال‌جی به صورت افقی باز می‌شود و به یک تبلت تبدیل می‌شوند، اما به نظر می‌رسد که اولین گوشی هوشمند رول‌شونده موتورولا صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیری خواهد داشت که به صورت عمودی گسترش پیدا می‌کند. در حالت رول شده، یک سوم صفحه‌نمایش در محور چرخان پایین و رو به عقب پوشانده می‌شود.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی موتورولا Felix در مراحل اولیه توسعه قرار دارد؛ بنابراین احتمالاً تا زمان عرضه دچار تغییراتی در طراحی خواهد شد. از آنجایی که این شرکت نمونه اولیه سخت‌افزاری برای Felix ندارد، نرم‌افزار طراحی شده برای آن در نسخه اصلاح شده موتورولا اج ۳۰ پرو آزمایش شده است. به احتمال زیاد موتورولا Felix تقریباً یک سال دیگر وارد بازار می‌شود؛ انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد این محصول منتشر شود.

کد خبر 574266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.