نسخه‌های رنگی ایرپاد مکس به‌زودی رونمایی خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت اپل به‌زودی گزینه‌های رنگی جدید ایرپاد مکس را رونمایی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ایرپاد مکس در ابتدا در چندین رنگ از جمله خاکستری، نقره‌ای، سبز، صورتی و آبی آسمانی معرفی شد، اکنون گزارش جدید منتشر شده نشان می‌دهد که گزینه‌های جدیدی برای این محصول ارائه خواهد شد که اواخر سال جاری میلادی در کنار دیگر نسخه‌های ایرپاد پرو معرفی خواهد شد.

به نظر می‌رسد که شرکت اپل امسال دو به روزرسانی برای ایرپاد در نظر گرفته است، نسخه جدیدی از ایرپاد پرو در راه است. گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که AirPods Pro 2 دارای طراحی جدیدی است و می‌تواند از پخش Lossless پشتیبانی کند. شایعاتی نیز درباره ویژگی جدید مدیریت سلامت و ردیابی تناسب اندام وجود دارد، اما هنوز باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری باشیم تا مشخص شود شرکت اپل در محصول صوتی آینده خود از کدام ویژگی‌های سلامتی و تناسب اندام استفاده می‌کند.

به احتمال بسیار زیاد نسخه جدید ایرپاد پرو ۲ پاییز وارد بازار می‌شود، مدل فعلی آن پاییز سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه شد. شرکت اپل در کنار AirPods Pro 2، در حال برنامه‌ریزی برای اضافه کردن رنگ‌های جدید AirPods Max است. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 574050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.