۴مجروح و کشته درپی ۲حادثه هولناک ترافیکی در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از تصادف یک سواری پراید با موتورسیکلت در بزرگراه چمران که منجربه فوت راکب موتورسیکلت شد، همچنین فوت یک نفر و مجروح شدن دو نفر درپی تصادف دو خودروی سواری پراید و پژو ۴۰۵، خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان از یک تصادف منجربه فوت در بزرگراه چمران مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به وقوع حادثه رانندگی یک خودروی سواری پراید با موتورسیکلت و فوت راکب موتورسیکلت، افزود: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی، بی‌توجه بودن به جلو از سوی راکب موتورسیکلت بود.

تخطی از سرعت مطمئنه یک کشته و دو مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در خصوص حادثه ترافیکی دیگری، تصریح کرد: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان از یک تصادف منجر به فوت در بزرگراه اقارب‌پرست مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه رانندگی یک سواری پژو ۴۰۵ با پراید تصادف کرده بود که راننده پژو در دم فوت و دو سرنشین این خودرو نیز مجروح شدند. علت وقوع این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانایی راننده پژو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شد.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از شتاب و رانندگی نکردن باحالت خستگی و خواب آلودگی تا حد زیادی از وقوع حوادث رانندگی پیشگیری می‌کند.

کد خبر 573930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.