رسالت خانواده شهدا ادامه راه شهیدان است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در دوره‌های مختلف شاهد جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی بودیم و در دو سال گذشته به دلیل شیوع و همه‌گیری کرونا عرصه جهاد در راه سلامت برای مبارزه با بیماری منحوس کرونا فراهم شد و شهدای مدافع سلامت میدان نبرد را خالی نکردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی امروز _نوزدهم اردیبهشت‌ماه_ با خانواده‌های معظم شهدای مدافع سلامت شرکت شهر سالم دیدار و ضمن تقدیر و قدردانی از خانواده‌های شهدا به دلیل مقاومت‌ها و فداکاری‌های آنها، اظهار کرد: رسالت خانواده‌های شهدا بسیار سنگین است، چرا که در دنیای امروز دیگر مبارزه به معنای حضور در میدان جنگ فیزیکی نیست و خانواده‌های شهدا نقش پررنگی در این عرصه دارند.

وی ادامه داد: در دوره‌های مختلف شاهد جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی بودیم و در دو سال گذشته به دلیل شیوع و همه‌گیری کرونا عرصه جهاد در راه سلامت برای مبارزه با بیماری منحوس کرونا فراهم شد و شهدای مدافع سلامت میدان نبرد را خالی نکردند و بدون چشم‌داشت در راه رضای خدا برای خدمت به مردم از هیچ اقدامی کوتاهی نکردند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع صحبت‌های خانواده‌های شهدای سلامت شرکت شهر، اضافه کرد: خانواده‌های شهدا باید ادامه‌دهنده راه آنها باشند.

کد خبر 573876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.