قتل خونین برای جای پارک ماشین!

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری قاتل فراری پس از شناسایی در استان خوزستان در عملیات ضربتی مأموران پلیس آگاهی آمل، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ «علی داداش‌تبار» اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل طی دی‌ماه سال ۱۴۰۰ در شهرستان آمل، مأموران پلیس آگاهی، دستگیری قاتل را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد قاتل با هویت معلوم به علت جای پارک خودرو با مقتول درگیر شده، با ضربات متعدد چاقو وی را به مصدوم کرده است و مقتول به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل ادامه داد: در نهایت مأموران پلیس با رصد دقیق جزئیات وقوع قتل، قاتل را که به‌طورمداوم اقدام به جابه‌جایی مخفی‌گاه و تعویض مکرر سیم کارت تلفن همراه خود می‌کرد، در یک عملیات ضربتی و غافل‌گیرانه در بندر ماهشهر استان خوزستان دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به جرم ارتکابی خود اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

لزوم کنترل خشم در جامعه

به گزارش ایمنا، عصبانیت در درون همه انسان‌های وجود دارد و این ویژگی در برخی مواقع مانند ضایع شدن حق، تجاوز به دارایی و اموال و دشمن‌ستیزی نیاز است؛ اما مدیریت آن برای جلوگیری از خسارت و پیامدهای غیرقابل جبران، ضروری است. مردم در ارتباط با یکدیگر نباید دچار عصبانیت و خشم بدون افسار شوند که در چنین شرایطی پشیمانی و هزینه‌های زیادی را برای خود و جامعه ایجاد کنند.

مدیریت خشم و غضب موضوعی است که اسلام همواره بر آن تاکید کرده و در علوم روان‌شناسی این موضوع به عنوان یکی از مؤلفه‌های مدیریت فردی همیشه مورد تاکید است؛ اما با وجود این توصیه‌ها خواسته و ناخواسته افسار خشم و عصبانیت از دست برخی افراد خارج و منجر به وقوع اتفاقات ناگواری می‌شود.

کد خبر 573829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.