از تیرباران عروس به دست برادر شوهر تا بازگشت نوجوان اصفهانی به آغوش خانواده

تیرباران عروس به دست برادر شوهر، کشف دو نیم تنه جسد یک زن، قتل یکی از میهمانان جشن عروسی با ضربات چاقو، کلاهبرداری میلیاردی به بهانه خرید خانه، بازگشت نوجوان اصفهانی به آغوش خانواده، کشف ۶۴ خودروی سرقتی را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید:

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری مسلحانه منجر به جرح در یکی از مناطق شهر نظرآباد، بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که اعضای یک خانواده به دلیل اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده‌اند که در اثر این حادثه دو پسر و یک عروس خانواده دچار جراحت و به مراکز درمانی منتقل شده بودند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره فوت عروس ۳۸ ساله این خانواده به علت شدت جراحات وارده، ادامه داد: در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی نظرآباد وارد عمل شدند و مخفیگاه قاتل که پسر کوچک خانواده بود را در شهر نظرآباد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح گرم از مخفیگاه متهم، خاطرنشان کرد: نامبرده انگیزه خود از این اقدام جنون‌آمیز را اختلافات خانوادگی قدیمی عنوان کرد و با تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد. گاهی اندکی سعه‌صدر و کنترل خشم می‌تواند از وقوع حوادث جبران‌ناپذیر این چنین پیشگیری کند.

کشف ۲ نیم تنه جسد یک زن

ساعت حدود ۱۲ شب گذشته، فردی در نزدیکی سطل زباله واقع در محله خزانه تهران نیم تنه برهنه جسد یک زن جوان را مشاهده کرد و بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع داد. مأموران کلانتری ۱۶۰ خزانه در محل حاضر شدند و رسیدگی به موضوع در جریان کار بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت. درحالی که تحقیقات برای احراز هویت جسد آغاز شده بود؛ حدود ساعت ۴ صبح امروز، مأموران کلانتری ۱۳۲ نبرد در جریان کشف پاهای بریده شده از جسد یک زن قرار گرفتند.

بار دیگر تیم جنایی در صحنه حاضر شد که بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که پاهای کشف شده متعلق به نیم تنه کشف شده است. احتمال می‌رود زن جوان بر اثر خفگی به قتل رسیده باشد و تحقیقات برای یافتن ردی از عامل جنایت و همچنین احراز هویت جسد ادامه دارد.

قتل یکی از میهمانان جشن عروسی با ضربات چاقو

سرهنگ منصور رمضان‌نژاد فرمانده انتظامی بردسیر، اظهار کرد: دقایق اولیه بامداد _جمعه شانزدهم اردیبهشت‌ماه_ خبر وقوع نزاع و درگیری میان چند جوان در شهر «نگار» از توابع بردسیر استان کرمان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

وی افزود: با حضور نیروهای پلیس در محل حادثه مشخص شد در جریان وقوع نزاع بین چند جوان در یک مراسم جشن، یک جوان ۲۵ ساله بر اثر ضربه چاقو به شدت مجروح شده، پس از انتقال به بیمارستان بردسیر، براثر شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داده و جوان دیگری نیز مجروح و به مرکز درمانی منتقل شده است.

فرمانده انتظامی بردسیر ادامه داد: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، شش جوان به سبب مشاجره لفظی، با یکدیگر درگیر و دو تن از این افراد به علت مجروح شدن با چاقو به بیمارستان منتقل می‌شوند.

وی تصریح کرد: در این زمینه نیروهای پلیس آگاهی بلافاصله پس از بررسی و تحقیقات اولیه، هویت همه افراد مرتبط با این نزاع خونین را شناسایی و طی چند عملیات ضربتی سه نفر از آنان را در چند نقطه از شهرستان بردسیر دستگیر کردند.

سرهنگ رمضان‌نژاد گفت: عاملان نزاع و قتل یک جوان ۲۵ ساله در مجلس جشن بامداد جمعه گذشته در این شهرستان در کمتر از ۲۴ ساعت به چنگ پلیس افتادند و به قتل اعتراف کردند. یکی از متهمان که جوانی ۲۰ ساله است، به وارد کردن ضربه چاقو به ناحیه گردن مقتول در پی وقوع این نزاع اعتراف کرد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل این جوان به همراه متهمان دیگر به مرجع قضائی اضافه کرد: علت شکل گرفتن این نزاع خونین، مشاجره لفظی و در ادامه وقوع نزاع بین این چند جوان بوده که واکنش نابخردانه این جوان با استفاده از چاقو منجر به وقوع قتل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر خاطرنشان کرد: همه افراد جامعه با جدیت و عاقبت‌اندیشی، از موقعیت‌های بروز تنش و نزاع دوری و مسائل مختلف را با سعه‌صدر و پرهیز از هرگونه خشونت حل و فصل کنند.

کلاهبرداری میلیاردی به بهانه خرید خانه

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز، اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر کلاهبرداری گسترده توسط فردی در استان البرز موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد فرد متهم با اغفال و جلب اعتماد افراد به ترفندهای مختلف جهت سرمایه‌گذاری و تحویل واحدهای مسکونی در موعد مشخص مبادرت به اخذ مبالغ فراوانی از آنها کرده است.

فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهم اقدام به کلاهبرداری در قالب ۱۲ پروژه مسکونی کرده است که با انجام اقدامات پیچیده پلیسی توسط مأموران، متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد. متهم قصد خروج از کشور را داشت که خوشبختانه با اقدام به موقع پلیس دستگیر و تاکنون ۳۰۰ نفر از مالباختگان و شاکیان در این رابطه شناسایی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان هوشیاری و دقت نظر لازم را در انجام معاملات و پیشنهادات مشکوک داشته باشند و فریب افرادی که با وعده‌های این چنینی مبادرت به کلاهبرداری می‌کنند، نخورند.

بازگشت نوجوان اصفهانی به آغوش خانواده

عصر روز شنبه نوجوان ۱۳ ساله اصفهانی به علت پاره‌ای از مشکلات با دوچرخه از منزل خارج و مقصد نامعلومی را در پیش‌گرفته بود. خانواده پس از اطلاع از ترک منزل توسط فرزند خود با مراجعه به کلانتری و پلیس‌راه خواستار کنترل راه‌ها برای پیدا شدن فرزند خود می‌شود که در این میان یکی از نیروهای پلیس‌راه با یکی از خبرنگاران فارس استان اصفهان خواستار رسانه‌ای شدن موضوع برای پیدا شدن نوجوان می‌شود و موضوع در فضای مجازی منتشر می‌شود.

نوجوان ۱۳ ساله در اوایل شب به نطنز رسیده و براثر تاریکی قادر به ادامه مسیر نبوده است، به پایگاه بسیج امام جعفر صادق (ع) مسجد الزهرا نطنز مراجعه می‌کند که بسیجیان مسجد الزهرا (س) با دیدن نوجوان و کنترل کانال‌های خبری شهرستان خود متوجه می‌شوند این شخص همان نوجوان است که از منزل خارج‌شده است و کودک را به کلانتری نطنز تحویل داده و با پدر تماس گرفته و پدر وی با رفتن از اصفهان به نطنز، نوجوان خود را سالم تحویل گرفت.

کشف ۶۴ خودروی سرقتی

سرهنگ منصور خدایی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد، اظهار کرد: مبارزه با سرقت به منظور پیشگیری از وقوع سرقت به مدت ۱۵ روز در سطح شهرستان ملارد اجرا شد. اجرای این طرح در سطح شهرستان ملارد نتایج خوبی به دنبال داشت که در این خصوص می‌توان به کشف ۶۴ فقره انواع خودروی سرقتی اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان جهت پیشگیری از وقوع سرقت، هوشمندانه عمل کنند و از رها کردن خودروهای خود در خیابان‌ها و معابر بدون قرار دادن فرد مراقب، بدون استفاده از تجهیزات ایمنی و بازدارنده تا حد امکان خودداری و از پارکینگ‌های عمومی استفاده کنند.

کد خبر 573680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.