کمیسیون بورس و اوراق بهادار Valkyrie را تأیید می کند

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده پیشنهاد ETF بیت کوین آتی دیگری را تایید کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صندوق آتی بیت کوین Valkyrie XBTO برای اولین بار در آگوست ۲۰۲۱ ثبت شد و تأیید آن به دنبال تاییدیه Teucrium است. با این حال، تاریخ عرضه هنوز فاش نشده است. برخلاف همتایان کانادایی، اروپایی و آمریکای لاتین خود، سازمان نظارتی ایالات متحده از تأیید هرگونه ETF با پشتوانه فیزیکی خودداری کرده است، زیرا بازار بیت کوین نظارت ندارد و ممکن است در معرض دستکاری قرار گیرد.

با این حال، جیمز سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ، گمانه زنی کرد که تأیید Teucrium، که پرونده آن تحت قانون اوراق بهادار سال ۱۹۳۳ قرار می‌گیرد، ممکن است راه را برای یک ETF اسپات بیت کوین که بسیار مورد انتظار است، هموار کند. در ماه مارس، SEC دو پیشنهاد NYDIG Bitcoin ETF و Global X Bitcoin Trust برای فهرست و معامله سهام صندوق‌های اسپاتی قابل معامله در بورس بیت‌کوین را رد کرد.

پیش از این، مدیر اجرایی مدیریت دارایی پیشرو در جهان، گری اسکیل Michael Sonnenshein اظهار داشت که شرکت او همه گزینه‌های روی میز را جهت مبارزه برای تأیید ETF بیت کوین که ممکن است شامل اقدامات قانونی علیه SEC نیز باشد، دارد.

در مصاحبه اخیر با آنتونی پمپلیانو (Anthony Pompliano) حامی بیت‌کوین، سونن‌شاین گفت که ETF اسپات دیر یا زود تأیید خواهد شد. قرار دادن یک چارچوب زمانی برای آن دشوار است. ما به حمایت از سرمایه گذاران خود ادامه خواهیم داد تا زمانی که این تاییدیه صادر شود. در پنج تا شش سالی که با SEC و به طور کلی رگولاتورها سروکار داریم، چیزهای زیادی تغییر کرده است.

کد خبر 573645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.