۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
اوپن‌سی مورد حمله هکرها قرار گرفت

اوپن‌سی (OpenSea)، بازار پیشرو توکن های غیرمثلی (NFT) اعلام کرد که با جدیت درحال بررسی نقض به وجود آماده در کانال اصلی شبکه دیسکورد (Discord) خود است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این شرکت در توییتی عنوان کرد: روی لینک‌های فعلی دیسکورد کلیک نکنید. ما به بررسی این وضعیت ادامه می‌دهیم و به محض دریافت اطلاعات بیشتر، آنها را به اشتراک خواهیم گذاشت.

هکرها اعلامیه‌ای مبنی بر یک همکاری جعلی با یوتیوب منتشر کردند که حاوی یک لینک به یک سایت فیشینگ (کلاهبرداری اینترنتی) بود. اوپن سی در بیانیه‌ای اعلام کرد که مهاجمی موفق شد که لینک‌های مخرب را در بستر چندین کانال دیسکورد متعلق به ما، پست کند.

این شرکت پیشتاز در صنعت NFT همچنین افزود: ما بلافاصله پس از پست شدن لینک‌های مخرب، متوجه آنها شدیم و در راستای حل و فصل وضعیت پیش آماده، اقداماتی را به عمل آوردیم، از جمله حذف ربات‌ها و حساب‌های مخرب. ما همچنین از طریق کانال پشتیبانی توئیتر خود به جامعه خود هشدار دادیم که بروی هیچ لینک شبکه اجتماعی دیسکورد کلیک نکنند. از ساعت 4:30AM به وقت ET دیگر هیچ پست مخرب جدیدی را ملاحظه نکرده‌ایم.

تحقیقات اولیه حاکی از آن است که این تهاجم اینترنتی تأثیر محدودی را به دنبال داشته است. در حال حاضر بر اساس جدیدترین یافته‌ها، کمتر از ۱۰ کیف پول آسیب دیده و اقلام دزدیده شده آنها، کمتر از 10 ETH است. ما با جدیت این تهاجم را مورد بررسی قرار می‌دهیم و جامعه خود را از هرگونه اطلاعات جدید مرتبط مطلع خواهیم کرد.

کد خبر 573610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.