نگاهی به گویش‌های اصفهان

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی، ‌اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: امروز در ویژه‌برنامه‌ای به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان نگاهی به گویش‌های اصفهان خواهیم داشت.

سیدمحمد سجادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان هر روز به‌نام یکی از مشاهیر این شهر است که امروز و مصادف با پنجمین روز از هفته به نام «حاج مصورالملکی» نگارگر صاحب اثر اصفهانی نامگذاری شد.

وی با بیان اینکه هفته فرهنگی اصفهان به بخش‌های مختلف تقسیم شده است، ادامه داد: امروز برگزاری چندین برنامه را در سطح ملی و بین‌المللی به‌نام اصفهان در جهت اعتلای آن داریم.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اصفهان افزود: امروز ساعت ۱۷:۳۰ در ویژه‌برنامه‌ای به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان نگاهی به گویش‌های اصفهان خواهیم داشت.

وی از برگزاری آیین اختتامیه مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان از ساعت ۱۸ تا ۲۰ خبر داد و تصریح کرد: در این دوره از مسابقه پوپک، ۸۰۰ اثر خارجی و ۱۲۰۰ اثر داخلی ارسال شد که در مقام مقایسه با جشنواره‌های مشابه استقبال خوبی را شاهد بودیم.

سجادزاده همچنین از رونمایی کتاب و آلبوم "کرشمه" اثر بی‌نظیر مکتب موسیقی با مشارکت خیل کثیری از اهالی موسیقی خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در هنرسرای خورشید برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه والدینی که کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به گرافیک و نقاشی دارند، می‌توانند در این جشنواره حضور یابند، اظهار امیدواری کرد: طی سال‌های آینده شاهد استمرار برگزاری این جشنواره باشیم.

کد خبر 573369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.