برنامه ادیت فیلم: Alight Motion و KineMaster نسخه Mod Apk

بسیاری از اپلیکیشن‌هایی که به منظور ویرایش ویدئو و انیمیشن در سیستم عامل اندروید مورد استفاده قرار می‌گیرد، از قابلیت‌های اختصاصی تبعیت نمی‌کنند و دارای ویژگی‌های کلی می‌باشند.

ساخت انیمیشن با Alight Motion Mod Apk

Alight Motion اولین برنامه گرافیکی حرفه ای برای گوشی‌های هوشند است که لایه‌های چند گانه گرافیکی، صوتی و تصویری را به صورت اختصاصی و یک جا در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا به طور اختصاصی به ویرایش ویدئو در ابعاد گوناگون بپردازند. این اپلیکیشن خارق العاده دارای انیمیشن‌های حرفه ای، گرافیک متحرک، افکت های بصری، ویرایش فیلم و بسیاری دیگر از ویژگی‌های مفید است. این برنامه هوشمند در ابتدا توسط Alight creative توسعه یافت و در گوگل پلی منتشر شد. یکی از ویژگی‌های شاخص این نرم افزار سیستم ویرایش گرافیکی آن می‌باشد که جلوه‌های ویژه ویدئو های ساخته شده را افزایش می‌دهد تا خروجی با کیفیت تری را داشته باشید. قابلیت ساخت و ویرایش انیمیشن جز قابلیت‌هایی است که کمتر نرم افزاری آن‌ها را به کاربران خود ارائه می‌کند که در این برنامه می‌توان یافت. Alight Motion Mod Apk در زمینه ساخت انیمیشن، تولید موشن های گرافیکی و ویرایش و متحرک سازی ویدئوها کاربرد دارد. این اپلیکیشن مفید توانست جایگزین مناسبی برای کامپیوترها و لپ تاپ ها در زمینه ساخت و ویرایش برنامه‌های گرافیکی و انیمیشن در گوشی‌های اندرویدی شود.

ویرایش حرفه ای ویدئو با KineMaster Mod Apk

KineMaster Pro یکی از بهترین نرم افزارهای ادیت و ویرایش فایل‌های ویدئویی است که توسط Kinemaster Corporation توسعه و در گوگل پلی منتشر شد. کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن قدرتمند Kinemaster Mod Apk، ویدئو هایی با کیفیت اچ دی ایجاد کنند و از آن‌ها لذت ببرند. این ویدئو ادیتور قدرتمند که جز بهترین برنامه‌های ویرایش ویدئو به شمار می‌آید این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا موسیقی، عکس، متن و بسیاری از افکت ها و صحنه‌های جذاب را به ویدئو های خود اضافه کنید و در محیطی جذاب از دیدن آنها لذت ببرید.

برنامه ادیت فیلم: Alight Motion و KineMaster نسخه Mod Apk

تنظیمات بسیاری برای ویرایش ویدئو در این مجموعه نرم افزاری در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توان به مواردی از جمله تنظیم اشباع، رنگ، روشنایی، حجم و غیره اشاره کرد. با اضافه کردن جلوه‌های بصری چشم‌نواز و خیره کننده، ویدئویی‌هایی واقعی و قابل لمس ایجاد کنید تا تماشاگران از دیدن آن‌ها لذت ببرند. کاربران امکان دریافت خروجی و ذخیره ویدئوها در کیفیت‌های گوناگون را دارند همچنین می‌توانند ویدئو های ایجاد شده را در اینستاگرام، فیس بوک و توئیتر به اشتراک بگذارند. KineMaster Mod Apk از فرمت های عکس PNG و jpg، فرمت های ویدئویی 3GP و فرمت های صوتی MP4 و ACC پشتیبانی می‌کند. این برنامه شگفت انگیز با کسب امتیاز ۴.۵ و بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود از گوگل پلی، عنوان برترین نرم افزار ویرایش ویدئو در اندروید را کسب کرده است که می‌تواند یک پکیج کامل از ابزارهای ویرایش ویدئو برای کاربران اندروید باشد. برای استفاده از تمام ویژگی‌های این دوبرنامه باید نسخه Mod Apk آن را نصب کنید که در واقع یک نسخه آنلاک شده برنامه می‌باشد.

کد خبر 573283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.