معرفی سامانه‌های سوت‌زنی و شفافیت به شهروندان اصفهانی

شهردار اصفهان با بیان اینکه در هفته جاری سامانه سوت‌زنی را در سطح شهر و رسانه‌ها به شهروندان معرفی خواهیم کرد، گفت: با استفاده از این سامانه شهروندان می‌توانند به افزایش سلامت اداری شهرداری کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه، هفدهم اردیبهشت‌ماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان، اظهار کرد: هر ساله هفته فرهنگی اصفهان از سوم تا نهم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شد، اما امسال با توجه به تقارن با ماه مبارک رمضان، این هفته فرهنگی با یک هفته تأخیر آغاز و از سیزدهم تا نوزدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در آستانه تحول در موضوع اطلاع‌رسانی و ایجاد تعامل پویا بین شهرداری و مردم هستیم و در هفته جاری سامانه سوت‌زنی را در سطح شهر و رسانه‌ها به شهروندان معرفی خواهیم کرد، افزود: شهروندان هر کجا نارسایی و خطایی از کارکنان شهرداری مشاهده کردند، می‌توانند در اسرع زمان از مسیر سامانه سوت‌زنی، شهرداری و دستگاه‌های نظارتی را در جریان موضوع قرار دهند تا در آینده نزدیک شاهد خطایی در سیستم شهرداری برای خدمت‌رسانی به مردم نباشیم.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری برای اعلام کاستی‌های سطح شهر از سوی شهروندان همچنان بر قوت خود باقی است، تصریح کرد: سامانه سوت‌زنی از جنس برخورد با تخلفات اداری در حوزه شهرسازی، کنترل و نظارت و تمام ابعاد شهرداری است، زیرا امکان دارد با توجه به گستردگی خانواده شهرداری، تخلفی از دید ناظران در بازرسی و حراست پنهان بماند؛ لذا شهروندان می‌توانند به افزایش سلامت اداری شهرداری کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: ورود شهروندان به سامانه سوت‌زنی از طریق درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان به نشانی isfahan.ir امکان‌پذیر است، البته به‌زودی در تبلیغات مربوطه شماره تلفن نیز برای سهولت دسترسی مردم اعلام خواهیم کرد.

قاسم‌زاده گفت: کارکنان شهرداری بسیار پرتلاش هستند، اما گاهی امکان دارد خطایی رخ دهد و آنجا مردم باید با با انعکاس سریع موارد تخلف، کمک کنند تا سیستم شهرداری امن و مصون در خطا باشد.

وی ادامه داد: پس از سامانه سوت‌زنی، هفته آینده سامانه شفافیت را به شهروندان معرفی خواهیم کرد، لذا افرادی که علاقه‌مند هستند جزئیات بیشتری از فرایندهای شهرداری اعم از اداری، پیمانی و مالی داشته باشند، می‌توانند به این سامانه مراجعه کنند و در جریان فعالیت‌های شهرداری در ابعاد مختلف قرار بگیرند.

شهردار اصفهان اظهار کرد: شهروندان از طریق سامانه شفافیت با دریافت اطلاعات و داده‌ها مشارکت فکری پیدا می‌کنند و می‌توانند نظارت دقیق‌تری بر کار شهرداری داشته باشند و شهرداری را در انتخاب و تصمیم‌گیری بهتر یاری کنند.

کد خبر 573203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.