گیت‌های جدید ورزشگاه فولادشهر آماده برای ورود هواداران

ورزشگاه فولادشهر اصفهان با نصب گیت‌های جدید مهیای ورود هواداران به ورزشگاه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب دیداری از سری رقابت‌های هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران روز دوشنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به‌مصاف یکدیگر می‌روند.

پس از گذشت دو سال، برأی نخستین‌بار است که ذوب‌آهن در یک دیدار خانگی در ورزشگاه فولادشهر پذیرای هواداران خواهد بود و پس از اینکه مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های استان‌ها صادر شد، تقابل ذوب‌آهن و پرسپولیس در حضور تماشاگران پرشور برگزار خواهد شد.

طبق اعلام باشگاه ذوب‌آهن، سامانه بلیط‌فروشی فردا مشخص و اعلام خواهد شد تا هواداران به‌صورت اینترنتی جهت نظاره دیدار حساس ذوب‌آهن و پرسپولیس بلیط الکترونیکی را تهیه و دریافت کنند.

همچنین با اعلام محمدمهدی رمضانی مدیر روابط‌عمومی باشگاه ذوب‌آهن، گیت‌های جدیدی برای ورود هواداران به ورزشگاه نصب و آماده شده که این امید می‌رود مشکلی جهت ورود از درهای ورزشگاه و تماشای بازی به‌وجود نیاید.

گیت‌های جدید ورزشگاه فولادشهر آماده برای ورود هواداران

گفتنی است باشگاه ذوب‌آهن مدت‌ها پیش این گیت‌ها را آماده و راه‌اندازی کرده که هم‌اکنون زمانش فرا رسیده تا با استفاده از این گیت‌ها شرایط بدون مشکل مهیای حضور هواداران در ورزشگاه فولادشهر باشد.

گیت‌های جدید ورزشگاه فولادشهر آماده برای ورود هواداران

کد خبر 573149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.