جاذبه‌های شهری خوانسار/ مشکلات سد معبر برای داران

پر بازدیدترین اخبار شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " مشکلات سدمعبر برای شهروندان داران"، " برگزاری جشن روز خوانسار"، " خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی کاشان در روز عید فطر"، " تفرش را بیشتر بشناسید"، " حساب شهرداری پل دختر مسدود شد"، " برگزاری پویش استانی «سلام فرمانده» "، " جاذبه شهری خوانسار"، " سیاره شهری، شهر جهانی"، " هفته فرهنگی اصفهان، گامی در راستای حفظ میراث شخصیتی ایران" و " حفظ باغ شهر قزوین" عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس شهرهای ایران ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

برگزاری جشن روز خوانسار

مهدی احمدی، شهردار خوانسار گفت: با پیگیری‌های فرماندار و همکاری امام جمعه و موافقت شورای تأمین مراسم جشن روز خوانسار اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی کاشان در روز عید فطر

روح‌الله راعی، سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کاشان از سرویس‌دهی رایگان این سازمان در عید سعید فطر خبر داد.

مشکلات سد معبر برای شهروندان داران+ پاسخ مسئولان

سد معبر در خیابان‌ها و پیاده‌روهای کم‌عرض شهر داران، مشکلاتی را برای رفت‌وآمد شهروندان ایجاد کرده است. اسفندماه ۱۴۰۰ شهرداری و فرمانداری قول ساماندهی معضل سد معبر را دادند؛ اما تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است. حسن کامکار، شهردار داران در این خصوص اظهار کرد: در نقاط پر جمعیت شهر داران همواره با مشکل سد معبر مواجه هستیم و شهرداری در راستای رفع سد معبر بارها تذکر و اخطار داده و گاهاً برخورد قهری داشته است اما تا زمانی که کاسبان به قانونمندی و قانون‌پذیری پایبند نباشند تنها راه فرهنگ‌سازی و آموزش است.

تفرش را بیشتر بشناسید

مجید مشیری‌تفرشی، مدیر روابط عمومی شهرداری شهرستان تفرش از برگزاری مراسم متنوع با حضور شخصیت‌های فرهنگی، مسئولان کشوری و مدیران استان در هفته تفرش به منظور معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های این شهرستان خبر داد.

حساب شهرداری پل‌دختر مسدود شد

صدیقه میری، شهردار پل‌دختر گفت: یکی از پیمانکاران مدعی سابق این شهرداری بابت حدود ٢٠میلیارد ریال طلب خود که از سال‌های ۹۷ و ۹۹ بر جای مانده، اقدام به انسداد حساب‌های شهرداری کرده است.

برگزاری پویش استانی «سلام فرمانده»

محمد شبانی، شهردار بهارستان گفت: پویش استانی «سلام فرمانده» به همت شهرداری بهارستان در بیش از ۱۸۰۰ مدرسه استان اصفهان برگزار می‌شود.

جاذبه شهری خوانسار

سرچشمه خوانسار در دامنه کوه سیل و با درختانی بلند و سرسبز، چشمه‌های جوشان و روان و سایه‌های خنک و هوای پاک، از زیبایی‌های این شهر محسوب می‌شود که به‌عنوان منطقه نمونه گردشگری شهر برگزیده شده است.

سیاره شهری، شهر جهانی

سیاره شهری شده و شهر جهانی شده، به‌عنوان پدیده غالب قرن ۲۱ که روزبه‌روز بر ابعاد آن افزوده می‌شود دچار بیم‌های بسیار زیادی نظیر فقر، اسکان غیررسمی، بحران زیست‌محیطی، بی‌مسکنی، بدمسکنی، ساختارهای ناکارآمد تبعیض و نابرابرساز است که پایداری روندهای کنونی و آینده‌نگری شهر را دچار ابهام می‌کند.

هفته فرهنگی اصفهان، گامی در راستای حفظ میراث شخصیتی ایران

عباس الله‌یاری، شهردار دیزیچه گفت: برگزاری آئین هفته فرهنگی اصفهان فی نفسه اقدامی خوب و ارزشمند است و با وجود شخصیت‌های جهانی و مفاخر دیار اصفهان، گامی در راه حفظ میراث شخصیتی سرزمین‌مان در طول تاریخ است.

باغ شهر قزوین حفظ می‌شود؟

حفظ و ایجاد فضاهای سبز، نقش مهمی در حل معضلات زیست‌محیطی شهرها و دستیابی شهر به توسعه پایدار دارد. در این بین، نقش و اهمیت باغات شهری در فضای شلوغ و آلوده امروز شهرها، اهمیت دوچندانی یافته و حفاظت از آن‌ها، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است؛ آنچه امروز «باغ‌شهر» قزوین به آن نیاز دارد.

کد خبر 573038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.