۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
انواع طرح های پارکت لمینت

طرح‌های پارکت لمینت در گستره بسیار وسیعی موجود است که شما با گشت و گذار در بازار فروش این محصولات، تنوع بالای این کفپوش‌ها را مشاهده خواهید کرد.

پارکت لمینت در مدل‌های مختلفی به عرصه تولید رسیده است که قاعدتاً این تنوع در تولید و قیمت پارکت لمینت متفاوت خواهد بود. اگر خواهان اجرای کفپوشی زیبا با طرح‌های چوب هستید، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای برطرف کردن نیاز شما، پارکت لمینت است که قادر خواهید بود با اعمال این محصول شکیل، زیبایی نمای کف منزل و محل کار خود را دوچندان کنید.

نصب پارکت لمینت کار خیلی سختی نیست. شاید شخص شما که در حال مطالعه این مطلب هستید نیز قادر باشید که وظیفه اعمال این ابزار را بر عهده بگیرید و خود در زیباتر کردن محیط مورد نظر، نقش داشته باشید. پارکت معمولی از چوب و مشتقات آن تولید می‌شود که به دلیل عیب‌هایی که می‌توان در آن مشاهده کرد، امروزه جایگزین آن یعنی پارکت لمینت به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. قابلیت ساب زدن، لاک زدن و تعمیر کردن از ویژگی‌هایی محسوب می‌شود که این محصول را پرفروش کرده است. از انواع طرح‌های پارکت لمینت می‌توان به مدل‌های گلاس آن اشاره کرد. این نوع محصول به دلیل ویژگی براقیت خاصی که در آن وجود دارد حس فاخر بودن محل نصب را به بیننده القا می‌کند؛ بنابراین این محصول بیشتر در تالارها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تفاوت پارکت‌های کف و پارکت‌های لمینت

پارکت‌های کف، از محصول چوب به مرحله تولید می‌رسند که به دلیل برخی مراقبت‌ها در نگهداری آن و همچنین قیمت بالای آن امروزه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در تهیه پارکت‌ها فرایند خاصی انجام نشده و چوب‌ها، فقط به میزان مورد نظر برش می‌خورند. این نوع کف پوش‌ها، کالای مجلل به حساب می‌آیند که البته به ندرت در بازار یافت می‌شوند. کفپوش‌های لمینت با نوع ساختاری که دارند با رفع ایرادهایی که در پارکت‌های معمولی چوبی به طور محسوس قابل مشاهده بودند، مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته‌اند. اجرای لمینت ها نیاز به چسب ندارد. انتقال آن‌ها به مکان دیگر نیز به راحتی قابل انجام است. عیب‌های پارکت عبارتند از: دشواری در نظافت، باد کردن پارکت در تقابل با رطوبت و گران‌تر بودن پارکت نسبت به کفپوش لمینت که این موارد از مهم‌ترین عوامل افزایش فروش پارکت‌های لمینتی نسبت به پارکت‌های چوبی معمولی است.

انواع طرح های پارکت لمینت

از عواملی که موجب کاهش کیفیت این محصولات می‌گردند می‌توان به این موارد اشاره داشت. نصب صحیح که طریقه نصب این محصولات عامل کاهش یا افزایش ماندگاری آن هاست. عامل رطوبت که باید دانست هر چقدر تماس این محصولات با رطوبت کمتر باشد به همان اندازه ماندگاری آن‌ها بیشتر خواهد بود. میزان ماندگاری کیفیت مطلوب این محصول در اثر گذشت زمان به عامل آب و هوای منطقه نصب نیز بستگی دارد. همچنین نحوه نظافت این محصولات از عوامل مهم کاهنده و افزاینده کیفیت آن هاست.

پارامترهای تعیین کننده قیمت پارکت لمینت

قیمت پارکت لمینت تابع برخی موارد است که موجب متغیر بودن این عامل شده است. قیمت این محصول به مواردی چون تولید کننده ارتباط دارد. تولیدکنندگان با توجه به مرغوبیت متریالی که در تولید این محصول به کار می‌برند، قیمت کالایشان را تعیین می‌کنند. همچنین از دیگر عوامل مؤثر در تعیین قیمت پارکت لمینت، برند تولید کننده است. آوازه و اعتبار کارخانه تولیدکننده در تعیین قیمت این محصول مؤثر است. کیفیت، استحکام و طرح‌های پارکت لمینت عوامل مهم دیگری در تعیین قیمت این محصول محسوب می‌شوند. با توجه به میزان مدت زمان گارانتی تعلق گرفته به محصول، قیمت نیز افزایش خواهد یافت. هزینه‌های جانبی نصب و زیرسازی هم در افزایش قیمت اجرای پارکت مؤثر هستند. متراژ مورد استفاده از عوامل اصلی تعیین قیمت آن است. نوع باربری، میزان فروش و عوامل دیگر نیز از پارامترهای تعیین کننده قیمت این محصول هستند.

توصیه‌هایی جهت خرید مناسب‌ترین پارکت لمینت

اگر قصد خرید پارکت دارید، باید بدانید که چند نکته وجود دارد که با توجه کردن به آن‌ها خواهید توانست محصول مرغوبی را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید. اولین نکته‌ای که باید پیش از خرید به آن توجه کنید این موضوع است که باید برند معتبری را انتخاب کنید. اطمینانی که از تهیه این محصول از تولیدکننده معتبر برای شما ایجاد می‌شود، به عامل اعتبار کارخانه برمی‌گردد. یک کارخانه معتبر برای حفظ آوازه خود، همواره عامل میزان افزایش فروش خود را کیفیت محصولات خود می‌داند.

از دیگر مواردی که باید هنگام خرید به آن توجه داشت، خرید مستقیم و بدون واسطه است. همیشه سعی کنید با حذف واسطه‌ها خرید را از نمایندگی فروش انجام دهید تا خرید مقرون به صرفه‌ای را تجربه نمائید. توجه به استاندارد بودن نیز موجب می‌شود که در مدت کوتاهی از خرید خود پشیمان نشوید. متأسفانه محصولات وارداتی زیادی در این حیطه وارد بازار کشور شده‌اند که البته هیچ نشانی از کیفیت بالا در آن‌ها مشاهده نمی‌شود. این محصولات فقط نام خارجی را یدک می‌کشند و البته برخی از آن‌ها به هیچ عنوان قابلیت رقابت با محصولات داخلی را ندارند. پس حتماً محصول باکیفیت استاندارد را خریداری کنید تا این موضوع موجب پشیمانی شما نشود.

میزان ضخامت پارکت لمینت

انواع مدل‌ها و طرح‌های پارکت لمینت در ضخامت‌های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. ضخامت‌های زیاد این محصول بیشتر مناسب مکان‌های ناهموار است. توجه به این نکته نیز ضروری است که هر چقدر میزان ضخامت پارکت بیشتر باشد، به تبع آن میزان مقاومت آن بالاتر خواهد بود. همچنین میزان ضخامت بیشتر محصول موجب افزایش میزان عایق بودن صدا و حرارت نیز خواهد بود. اگر قصد خرید پارکت‌های نازک را دارید توجه به زیرسازی از ملزومات یک خرید مناسب است. پارکت‌های نازک مشتریان خود را دارند. عامل پوشش سلیقه‌ها و نیازهای مختلف، موجب تولید این محصولات در ضخامت‌های متفاوتی شده است. برای انتخاب و خرید پارکت لمینت خود به https://gamantj.com/ مراجعه نمائید.

انواع طرح های پارکت لمینت

شرکت‌های زیادی به تأمین و عرضه انواع پارکت لمینت می‌پردازند. می‌توان با مراجعه کردن به معتبرترین این شرکت‌ها از کیفیت محصولات خریداری شده اطمینان حاصل کرد. با مقایسه کیفیت و طرح‌های پارکت لمینت موجود در برخی مراجع فروش با انواع پارکت لمینت گامان تزئین جاوید قطعاً به این موضوع واقف خواهید شد که کسب رضایت مصرف کنندگان با تأمین محصولی باکیفیت از اهداف این شرکت است. اگر فاکتور قیمت از پارامترهای مهم شما برای انتخاب است، سعی کنید شرکت عرضه‌ای را انتخاب کنید تا کسب درآمد تنها هدف آن نباشد. توجه داشته باشید که عامل کیفیت و استاندارد بودن محصول از آیتم‌های مهم شرکت‌های موفق عرضه کننده است.

کد خبر 573016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.