کاهش ترافیک محور امیرکبیر و باغ فین کاشان

شهردار کاشان از کاهش ترافیک محور امیرکبیر و باغ فین، پس از اختصاص و ایجاد پارکینگ‌های موقت در این محدوده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن بخشنده‌امنیه امروز _پنجشنبه پانزدهم اردیبهشت‌ماه_ در جمع خبرنگاران، از نتیجه یک تعامل بین‌دستگاهی به منظور مدیریت ترافیک شهری کاشان در ایام گلاب‌گیری خبر داد و اظهار کرد: وضعیت ترافیکی محدوده محور امیرکبیر و باغ فین با اختصاص و گشایش پارکینگ‌های وحدت، باقرالعلوم و سر گذر کاهش قابل توجهی پیدا می‌کند.

وی افزود: با تعامل و همکاری شهرداری و پلیس راهور مدیریت تردد در محور امیرکبیر به خصوص اطراف باغ فین در حال انجام است و پلیس راهور دوشادوش مدیریت شهری و دیگر نهادها بر روند اجرای آخرین تصمیمات ترافیکی نظارت دارد.

مهدی پاکروان، رئیس پلیس راهور کاشان نیز با قدردانی از تلاش‌های شهرداری کاشان در مدیریت و اعمال تمهیدات ترافیکی و اطلاع‌رسانی در این حوزه، خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت‌ها و چالش‌های زیرساختی شاهد تعامل و هم‌افزایی مناسب میان فرمانداری و مجموعه‌های خدمت‌رسان به ویژه شهرداری با پلیس راهور برای مدیریت عبور و مرور هستیم.

وی خدمت‌رسانی به شهروندان و نمازگزاران مصلی بقیه‌الله‌الاعظم (عج) در عید سعید فطر را از نمونه‌های تعامل و همکاری مدیریت شهری، فرمانداری، پلیس راهور و سایر دستگاه‌های اجرایی برشمرد و تصریح کرد: مأموران پرتلاش پلیس راهور در کنار خادمان شهر و شهرداری از تمام ظرفیت و توان خود برای میزبانی شایسته گردشگران و رفع مشکلات ترافیکی شهروندان بهره می‌گیرند.

به گزارش ایمنا، شهردار کاشان با همراهی فرماندار ویژه کاشان پس از بازدید میدانی از اطراف مجموعه باغ فین، بر لزوم ایجاد پارکینگ و تسهیل رفت‌وآمد گردشگران و شهروندان تأکید کردند.

کد خبر 572874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.