سامسونگ بر حسگر دوربین ۲۰۰مگاپیکسلی ارتقایافته کار می‌کند

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که سامسونگ در حال تولید حسگر دوربین ۲۰۰مگاپیکسلی دیگر با نام ISOCELL HP3 است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سامسونگ چند ماه پیش اولین حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی جهان را برای گوشی‌های هوشمند معرفی کرد. اگرچه این حسگر که ISOCELL HP1 نام دارد، در هیچ گوشی هوشمندی به کار گرفته نشده است، شرکت سامسونگ قصد دارد جانشین آن را تولید کند. گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که سامسونگ بر حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی دیگر با نام ISOCELL HP3 کار می‌کند.

هنوز جزئیات خاصی درمورد فرمت اپتیکال یا پشتیبانی از ضبط ویدئو وجود ندارد؛ اما به احتمال زیاد با پیشرفت‌های مختلفی همراه خواهد بود. هنوز اطلاعاتی در مورد گوشی‌های مجهز به ISOCELL HP3 در دسترس قرار نگرفته است، همچنین انتظار نمی‌رود که گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴ از حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده کند. به نظر می‌رسد که گلکسی زد فولد ۴ به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

علاوه بر این، شایعاتی ارائه شده است که نشان می‌دهد گلکسی S23 از حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد، اما هنوز مورد تأیید قرار نگرفته است. بیشتر برندها از حسگرهای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی به حسگرهای ۵۰ مگاپیکسلی رده بالا تغییر کرده‌اند. با این وجود، به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ به کار خود بر حسگرهای ۲۰۰ مگاپیکسلی برای گوشی‌های هوشمند ادامه می‌دهد.

کد خبر 572804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.