گوشی موتورولا Moto G82 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی موتورولا Moto G82 احتمالا به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ مجهز خواهد بود و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت موتورولا ماه گذشته از گوشی هوشمند Moto G52 رونمایی کرد، به زودی نیز گوشی Moto G82 به خانواده Moto G اضافه خواهد شد. مطالب ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی جدید شرکت موتورولا به نام Moto G82 با اسم رمز Rhode 5G Plus از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ بهره خواهد برد.

گوشی موتورولا Moto G82 به صورت پیش‌فرض با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا خواهد شد و در سه نسخه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. نسخه اول با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، نسخه دوم با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و نسخه سوم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه خواهد شد.

گوشی میان‌رده موتو G82 احتمالاً از نمایشگر ۶.۵۵ اینچی pOLED با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح تصویر Full HD پلاس بهره خواهد برد. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات نیز بهره می‌برد.

یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی گوشی موتورولا Moto G82 تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS)، یک دوربین هشت مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در پانچ‌هول بالای نمایشگر قرار خواهد گرفت. از دیگر ویژگی‌های گوشی موتورولا Moto G82 می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G، گواهی IP52 برای مقاومت در برابر پاشش قطرات آب، حسگر اثر انگشت در لبه کناری و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

کد خبر 572802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.