تداوم وزش باد شدید تا روز یکشنبه/افزایش یک تا سه درجه‌ای دمای هوا

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال رگبار و رعدوبرق در روزهای پنجشنبه و جمعه در استان خبر داد و گفت: از روز پنج‌شنبه تا یکشنبه، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و حتی طوفان لحظه‌ای در استان وجود دارد که در مناطق شرقی منجر به گردوخاک و کاهش دید خواهد شد.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده استقرار جوی پایدار طی امروز بر روی استان است. وضعیت جوی در بیشتر نقاط استان بعد از ظهر امروز با افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید همراه است.

وی از احتمال رگبار پراکنده و رعدوبرق در روز پنج‌شنبه و جمعه و وجود ناپایداری‌های همرفتی در استان خبر داد و افزود: از روز پنج‌شنبه تا یکشنبه، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و حتی طوفان لحظه‌ای در استان وجود دارد که در مناطق شرقی منجر به گردوخاک و کاهش دید خواهد شد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش یک تا سه درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز به ۲۹ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ۱۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

علی‌عسگریان بویین و میاندشت با دمای شش درجه را خنک‌ترین نقطه استان معرفی کرد و ادامه داد: خور و بیابانک نیز با دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهرستان استان است.

وی در خصوص خطر جاری شدن سیل در برخی استان‌ها، تصریح کرد: از فردا تا روز یکشنبه در استان اصفهان بیشتر شاهد وزش باد نسبتاً شدید تا شدید خواهیم بود، البته رگبار و رعدوبرق در روز جمعه نیز ادامه دارد اما در حد روان‌آب و جاری شدن سیلاب نیست.

کد خبر 572710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.