ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر پیکان

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و پنجم میزبان پیکان تهران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان تهران هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران را مقابل یکدیگر برگزار خواهند کرد؛ این دیدار ساعت ۲۰:۴۰ در ورزشگاه آزادی و با سوت آقای رضا عادل آغاز می‌شود.

پرسپولیس این فرصت را دارد با کسب امتیاز کامل برابر پیکان و در صورت توقف یا شکست استقلال مقابل سپاهان خودش را به آبی‌پوشان در صدر جدول نزدیک‌تر و رقابت برای قهرمانی را داغ و جذاب‌تر کند.

در ادامه قصد داریم ترکیب احتمالی قرمزپوشان را در این دیدار بررسی کنیم:

بازگشت لک به چارچوب سرخ‌ها

پس از درگیری‌های حامد لک با کادر فنی پرسپولیس و چند هفته سکونشینی، به‌نظر می‌رسد سرانجام شاهد بازگشت وی به ترکیب پرسپولیس باشیم تا به‌عنوان یک دروازه‌بان با تجربه و به‌جای احمد گوهری جوان در شش هفته حساس باقی‌مانده درون دروازه پرسپولیس بایستد.

صخره پرسپولیس به دفاع سر و سامان می‌دهد؟

همچنان بزرگترین نگرانی این تیم در قلب دفاع است. به‌نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی در غیاب فرشاد فرجی مصدوم، به احتمال بسیار زیاد به علی نعمتی و سیدجلال حسینی میدان خواهد داد و علیرضا ابراهیمی و وحدت هنانوف نیمکت‌نشین خواهند شد چرا که در هفته‌های گذشته اشتباهات فردی این دو بازیکن در بازی‌های رسمی و دوستانه بیش از حد و عجیب بوده و باز هم شاهد تغییراتی در خط‌دفاعی پرسپولیس خواهیم بود. البته در سمت چپ سعید آقایی و در دفاع راست رامین رضائیان پرسپولیس را همراهی خواهند کرد.

امید یحیی به پلی‌میکرهای خوش‌نقش

در میانه زمین، حضور بازیکنانی نظیر میلاد سرلک، کمال‌الدین کامیابی‌نیا برای تقویت کمربند میانی و در کناره‌ها مهدی ترابی و احسان پهلوان برای پرسپولیس در نقش گلسازی امیدهای گل‌محمدی هستند تا با یک پیروزی مهم در دیدار برابر پیکان فاصله تیمشان را با رقیب سنتی کم کنند. رضا اسدی هم پس از اینکه تا حدودی پیوستن به لیگ تایلند قطعی شده روی نیمکت و گزینه تعویض خواهد بود.

عبدیِ بی‌نظم با گلزنی جبران می‌کند؟

پس از اینکه مهدی عبدی بدون اجازه کادر فنی پرسپولیس برای دیدن بازی نساجی و آلومینیوم در فینال جام‌حذفی به ورزشگاه آزادی رفت و باعث خشم پرسپولیسی‌ها شد با جریمه هشت درصدی قرارداد مواجه و پس از چند روز اجازه حضور در تمرینات پرسپولیس را گرفت. او می‌خواهد با کمک وحید امیری دروازه پیکان را در دیدار امروز باز کند و به‌نوعی اشتباهش را با گلزنی جبران کند. البته حامد پاکدل هم گزینه یحیی برای جانشینی مهاجمان و گلزنی خواهد بود.

ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان:

حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، سعید آقایی، رامین رضائیان، میلاد سرلک، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی.

کد خبر 572655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.