ناپایداری‌های همرفتی و رگبارهای پراکنده در اصفهان تا پایان هفته ادامه دارد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از استقرار جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز و فردا بر روی استان خبر داد و گفت: در روز پنج‌شنبه با وجود ناپایداری‌های همرفتی، رگبار پراکنده در استان خواهیم داشت و تا روز شنبه وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در استان انتظار می‌رود.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز و فردا بر روی استان است و امروز در بیشتر نقاط استان غبار محلی و در بعد از ظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی از احتمال رگبارهای خفیف و پراکنده در مناطق غرب و شمال استان خبر داد و افزود: روز پنج‌شنبه با وجود ناپایداری‌های همرفتی، رگبار پراکنده در استان خواهیم داشت و تا روز شنبه وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در استان انتظار می‌رود که در مناطق غربی باعث گردوخاک و کاهش دید می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و اعلام کرد: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز به ۲۷ و در خنک‌ترین زمان فردا صبح به ۱۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی خنک‌ترین نقطه استان را بویین و میاندشت با دمای پنج درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: شهرستان خور و بیابانک با دمای ۲۹ درجه سانتی‌گراد نیز گرم‌ترین شهرستان در شبانه‌روز آینده است.

علی‌عسگریان از ثبت ۹ میلی متر بارش در برزک کاشان خبر داد و افزود: در کاشان ۲.۸ میلیمتر، نطنز یک میلیمتر، آران و بیدگل ۱.۱ میلیمتر، چوپانان نائین نیز ۲.۲ بارش ثبت شده است.

کد خبر 572606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.