هواوی از تلویزیون‌های سری Smart Screen V Pro رونمایی کرد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت هواوی تلویزیون‌های سری Smart Screen V Pro را در کنار پرچم‌دار تاشو Mate Xs 2 در چین عرضه کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تلویزیون‌های هوشمند هواوی سری Smart Screen V Pro از دو صفحه‌نمایش هوشمند V75 Pro و V65 Pro تشکیل شده است تا تجربه نمایش فوق‌العاده را ارائه دهد. قیمت هواوی Mate V65 Pro تقریباً ۱.۶۶۵ دلار و قیمت هواوی Mate V75 Pro تقریباً ۲.۴۲۰ دلار ارزیابی شده است.

تلویزیون‌های سری Smart Screen V Pro از فناوری بک‌لایت Honghu SuperMiniLED هواوی استفاده می‌کند، این فناوری را خود شرکت هواوی توسعه داده است. حداکثر روشنایی محصولات جدید شرکت هواوی ۱۰۰۰ نیت و طیف رنگی آن ۹۷ درصد DCI-P3 است. با کیفیت تصویر محاسباتی Honghu، منابع کم پیکسل نیز می‌توانند کیفیت تصویر واضح و روشنی را ارائه دهند.

صفحه‌نمایش هوشمند جدید V Pro از طراحی بدون حاشیه، ساندبار یکپارچه و چشم هوشمند هوش مصنوعی ۲۴ میلیونی قابل حمل بهره می‌برد. این اولین صفحه‌نمایش هوشمند جهان است که از گواهی دوگانه Vivid UWA پشتیبانی می‌کند. دستگاه ذکر شده گواهی HDR Vivid و Audio Vivid را دریافت کرده است. در بخش گیمینگ نیز، صفحه‌نمایش هوشمند V Pro به رابط HDMI 2.1 مجهز است و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نوسازی متغیر VRR پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 572544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.