لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای ایسوس چه زمانی رونمایی خواهد شد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ایسوس جدیدترین لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای خود را در 9 مه رونمایی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ایسوس لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای Zenbook Pro 14 Duo و Zenbook Pro 16X را در ۹ مه به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. با وجود این که مشخصات کامل این دو محصول هنوز مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که ایسوس از تراشه‌های نسل دوازدهم اینتل Core سری H در آن‌ها استفاده کند.

به نظر می‌رسد که یکی از لپ‌تاپ‌های جدید شرکت ایسوس با تراشه Core i9 اینتل و پردازنده گرافیکی انویدیا RTX 3060 معرفی خواهد شد، البته هنوز این خبر مورد تأیید قرار نگرفته است. ایسوس تیزرهایی از لپ‌تاپ‌های جدید خود منتشر کرده است که بعضی از ویژگی‌های این دستگاه‌ها را به ما نشان می‌دهد. در یکی از تیزرهای منتشر شده به این موضوع اشاره شده است که Zenbook جدید اولین لپ‌تاپ اولد ۱۲۰ هرتزی جهان است، البته به نظر نمی‌رسد که این ادعا واقعیت داشته باشد.

طبق گفته ایسوس، این شرکت قبلاً Vivobook S 14X را معرفی کرده است که اولین لپ‌تاپ ۱۴.۵ اینچی ۱۲۰ هرتزی جهان با وضوح 2.8K است. همه لپ‌تاپ‌های جدید ایسوس با پنل‌های اولد ۱۲۰ هرتزی احتمالاً کیفیت چشمگیری را ارائه خواهند کرد. لپ‌تاپ‌های Zenbook Duo ایسوس از نمایشگر دوم در بالای صفحه‌کلید بهره می‌برند، که به نظر می‌رسد این قابلیت در مدل جدید Zenbook Pro 14 Duo نیز در دسترس است.

کد خبر 572541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.