اجرای کارگاه نقاشی حرفه‌ای؛ همزمان با هفته فرهنگی اصفهان در ناژوان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: کارگاه نقاشی حرفه‌ای، به‌منظور تجلیل از مقام شامخ علامه «محمدباقر الفت‌اصفهانی» در ناژوان اجرا می‌گردد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: علامه محمدباقر فرزند شیخ محمدتقی آقانجفی، عالم و فاضل جامع، معروف به «الفت» در سال ۱۲۶۱ متولد شد و از روحانیون مبارز و به نام دوره قاجاریه بود.

وی افزود: این کارگاه به همت اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مدیریت ناژوان و با حضور ۱۲ نفر از اساتید و پیشکسوتان و هنرمندان حوزه نقاشی اصفهان و با همکاری انجمن هنرمندان نقاش اصفهان برپا می‌شود.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به نقش هویتی این کارگاه، گفت: همانگونه که توسط معاون فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اعلام شده است، محور رویدادهای فرهنگی شهرداری اصفهان برای هفته فرهنگی اصفهان در سال جاری، بر معرفی شخصیت نخبگان و چهره‌های شاخص اصفهان متمرکز است که این مدیریت نیز بر اساس رویکرد اشاره شده برنامه‌ریزی اجرای رویداد مذکور را در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: این کارگاه در روز پنجشنبه پانزدهم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۸ در محل خیابان علامه الفت، محوطه ورودی پل باغ پرندگان برگزار می‌شود.

اجرای کارگاه نقاشی حرفه‌ای همزمان با هفته فرهنگی اصفهان در ناژوان

کد خبر 572484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.