قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱/ گرانی شش میلیونی هایما اس

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو، حاکی از افزایش شش میلیونی هایما اس ۷ توربو بوده و قیمت تارا دستی به ۴۶۶ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نظر می‌رسد فعالان بازار خودرو بیش از پیگیری اخبار مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر آزادسازی مشروط واردات خودرو، به دنبال نتایج حاصل مذاکرات وین و روند نرخ دلار هستند. به نظر می‌رسد اخبار مذاکرات وین و احتمال امضای توافقنامه احیای برجام بیش از تأیید واردات خودرو در ازای صادرات می‌تواند حباب قیمتی در بازار خودرو را تحت تأثیر قرار داده و قیمت خودرو در بازار را نزولی کند.

همچنان نرخ ارز قطب نمایی بازار خودرو (بخصوص خودروهای وارداتی) است. برخی نیز معتقدند هر چه زودتر باید خودروی در اختیار خود را فروخت و از بازار خارج شد، نه مانند دسته دوم این مسیر جدید برای واردات خودرو به کشور را غیر عملیاتی می‌دانند.

برخی از فعالان بازار نیز منتظرند گرد و غبار حاصل از شوک آزادسازی مشروط واردات خودرو توسط مجمع تشخیص فروکش کند بعد با توجه به شرایط حاکم بر بازار نسبت به تعیین استراتژی خود برای حرکت در بازار خودرو اقدام می‌کنند.

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات ایران‌خودرو حاکی از افزایش شش میلیونی هایما اس ۷ توربو است. قیمت این خودرو در بازار اکنون به ۹۸۰ میلیون تومان رسیده و قیمت آن درب کارخانه ۶۸۰,۹۹۶,۰۰۰ تومان است. پس از دنا در بین خودروهای تولید ایران‌خودرو، تارا دستی با افزایش سه میلیونی به ۴۶۶ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۹۳,۰۳۵,۰۰۰ تومان است.

همچنین پژو ۲۰۷ اتوماتیک (پانوراما) با دو میلیون تومان افزایش به ۵۶۷ میلیون تومان رسیده است.

قیمت راناپلاس ۳۰۰ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۱۴,۸۹۸,۰۰۰ تومان است. همچنین قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو ۳۱۰ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۵۰,۱۷۵,۰۰۰ تومان و قیمت پژو ۲۰۷ دنده فرمان برقی ۳۹۸,۵۰۰,۰۰۰ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۱۵,۸۲۸,۰۰۰ تومان است.

کوئیک R میلیون شد

آخرین قیمت بازار و کارخانه محصولات سایپا حاکی از آن است که قیمت کوئیک R به ۲۳۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت سایپا ۱۵۱، ۱۸۹ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۱۵۰,۵۶۴,۰۰۰ تومان، وانت زامیاد (آپشنال) نیز ۳۰۵ میلیون تومان و قیمت آن درب کارخانه ۲۵۸,۷۲۶,۰۰۰ تومان و قیمت شاهین ۳۸۳ میلیون و قیمت آن درب کارخانه ۳۴۴,۵۸۰,۰۰۰ است.

کد خبر 572472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.