توضیحات شهردار یزد درباره بازگشایی معابر سیل‌زده

شهردار یزد به ارائه توضیحاتی در ارتباط با زمان بازگشایی معابر این شهر بر اثر سیل‌زدگی پرداخت و گفت: سیل شدید یزد منجربه مسدودی برخی خیابان‌های یزد شده بود.

ابوالقاسم محی‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات شهرداری در ارتباط با بازگشایی برخی معابر مسدود شده شهر یزد بر اثر سیل‌زدگی، اظهار کرد: از لحظه فروکش کردن سیلاب‌ها، فعالیت برای بازگشایی معابر توسط نیروهای زحمت‌کش شهرداری در بخش‌های مختلف شروع شد.

وی ادامه داد: در ابتدای انجام عملیات میدان‌های اصلی شهر و زیرگذرها باز شد و تنها زیرگذر قاسم‌آباد که آب کشتخوان‌ها به صورت مداوم به آن وارد می‌شد، مانده بود که با تلاش شبانه‌روزی نیروهای شهرداری باز و پاکسازی شد.

شهردار یزد با تاکید بر اینکه زیرگذر قاسم‌آباد دو مرتبه به صورت کامل بازگشایی شد، اما شدت آب کشت‌خوان‌ها مجدداً منجربه مسدودی آن می‌شد، گفت: در حال حاضر تنها زیرگذر میدان ایران و ورودی شهر از سمت مهرآوران باقی مانده است و در تلاش هستیم تا اقدام به رفع مشکل آن قسمت کنیم.

وی در ارتباط با زمان بازگشایی این مسیر با تاکید بر اینکه این زیرگذر به صورت کامل به زیر آب رفته است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تخلیه این حجم آب با کمی مشکل مواجه است، فکر به نظر می‌رسد که دو روز دیگر تا پاکسازی کامل آن زمان نیاز است.

محی‌الدینی در ارتباط با پاکسازی معابر سطح شهر از گل و لای ایجاد شده بر اثر سیل، گفت: برای پاکسازی معابر نیاز بود که زمین به صورت کامل خشک شود و از شب گذشته در بسیاری از معابر عملیات پاکسازی در حال انجام است و همچنان این اقدامات تا نهایی شدن موضوع ادامه پیدا می‌کند.

کد خبر 572458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.