پیکسل واچ با باتری ۳۰۰میلی‌آمپر ساعتی معرفی خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که پیکسل واچ گوگا احتمالا از باتری ۳۰۰میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد و از اتصال به شبکه‌های موبایلی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در هفته‌های گذشته شاهد انتشار خبرهای زیادی در مورد پیکسل واچ گوگل بوده‌ایم، رندرهای این ساعت و سپس تصاویری از مدل واقعی آن در دسترس قرار گرفت. گزارش‌های جدید ارائه شده به جزئیاتی در مورد این ساعت هوشمند اشاره می‌کند.

به نظر می‌رسد که ساعت هوشمند معرفی نشده گوگل احتمالاً از باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد، پس از بررسی باتری این محصول مشخص شده است که شباهت‌هایی با باتری گلکسی واچ چهار، Fossil نسل شش و Sagen Faster نسل شش دارد. در آینده مشخص خواهد شد که پیکسل واچ از نظر مصرف باتری چه عملکردی خواهد داشت و عمر باتری واقعی آن در استفاده روزانه چگونه خواهد بود.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که باتری پیکسل واچ احتمالاً با هر بار شارژ کردن بین ۲۰ تا ۴۸ ساعت دوام خواهد داشت. گزارش منتشر شده علاوه بر ارائه جزئیات در مورد باتری، نشان می‌دهد که این محصول احتمالاً از اتصال به شبکه‌های موبایلی نیز پشتیبانی خواهد کرد. هنوز مشخص نشده است که پیکسل واچ دقیقاً چه زمانی معرفی خواهد شد، اما شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که این محصول در کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O 2022 به صورت رسمی رونمایی خواهد شد، این رویداد ۱۱ و ۱۲ مه برگزار خواهد شد.

کد خبر 572337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.