Standard Chartered همچنان اتریوم را در ۳۵ هزار دلار می‌بیند

جفری کندریک رئیس بخش تحقیقات کریپتو در غول بانکی بریتانیایی Standard Chartered، می‌گوید که قیمت اتریوم همچنان می‌تواند در بلندمدت به هدف ۳۵ هزار دلاری برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این بانک سرمایه گذاری پیشرو در بریتانیا برای اولین بار در سپتامبر گذشته این هدف بسیار خوش بینانه را اعلام کرد. در آن زمان، بازار ارزهای دیجیتال پس از یک اصلاح جزئی در حال آماده شدن برای شروع یک رشد بزرگ دیگر بود. در ماه سپتامبر، کندریک اظهار داشت که بیت کوین در اوایل سال ۲۰۲۲ در حدود ۱۰۰ هزار دلار به اوج خود می‌رسد.

محقق اصلی بخش ارزهای دیجیتال Standard Chartered به این واقعیت اشاره می‌کند که علیرغم ریزش، پول سازمانی همچنان به ارزهای دیجیتال سرازیر می‌شود. کندریک می‌گوید که قیمت اتر احتمالاً از مهاجرت به اثبات سهام سود خواهد برد. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، انتظار می‌رود که این ارتقای شبکه مورد انتظار در اواخر سال جاری پس از یک سری تأخیر انجام شود.

این تحلیلگر همچنین Avalanche و Polkadot را به عنوان برترین رقبای اتریوم معرفی کرده و سولانا را نادیده گرفته است. یکی از واحدهای Standard Chartered برنامه خود را برای ایجاد یک کارگزاری ارزهای دیجیتال به منظور سرمایه گذاری بر تقاضای سازمانی رو به رشد برای ارزهای دیجیتال اعلام کرد.

مدیر عامل Standard Chartered، بیل وینترز گفت که کریپتو برای ماندن آمده است. او گفت به دلیل اینکه بانک‌های مرکزی سیاست‌های پولی خود را آزمایش می‌کنند، سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال غیر فیات برای مردم کاملاً معقول است.

کد خبر 572219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.