۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
افت ۲.۳۰ درصدی بیت کوین

ناتوانی در عبور از سطح ۴۰ هزار دلار منجر به ریزش بیت کوین شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها نوسان‌هایی را در ساعات گذشته پشت‌سر گذاشت که خلاصه آن را در زیر می‌خوانید:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

بیت‌کوین (BTC): ۳۸ هزار و ۶۲۴ دلار

تغییرات: کاهش ۲.۳۰ درصدی

اتریوم (ETH): دو هزار و ۸۵۲ دلار

تغییرات: کاهش ۲.۲۶ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۳۹۸ دلار و پنج سنت

تغییرات: کاهش ۱.۸۹ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۶۲۰ دلار

تغییرات: کاهش ۳.۲۰ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۸۱۳ دلار

تغییرات: کاهش ۲.۷۹ درصدی

سولانا (SOL): ۹۳ دلار و ۹۷ سنت

تغییرات: کاهش ۳.۹۶ درصدی

ترا (Tera): ۸۴ دلار و ۷۰ سنت

تغییرات: کاهش ۲.۶۲ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۶۳ دلار و ۲۰ سنت

تغییرات: کاهش ۶.۳۴ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۱۳۵ دلار

تغییرات: کاهش ۳.۰۶ درصدی

پولکادات (DOT): ۱۶ دلار و ۱۸ سنت

تغییرات: کاهش ۴.۲۸ درصدی

وضعیت تکنیکالی بیت کوین

افت ۲.۳۰ درصدی بیت کوین

حمایت: ۳۷ هزار دلار

مقاومت: ۴۰ و ۴۵ هزار دلار

پیش بینی: روز گذشته در خصوص اینکه سطح ۳۹ هزار دلار سطح ناپایدار است و در صورتی که نتواند از این سطح عبور کند احتمال افت بیت کوین وجود دارد که در روز جاریی شاهد افت ۲.۳ بیت کوین شدیم، پیش بینی می‌شود در محدوده ۳۷ هزار دلار شاهد بازگشت بیت کوین باشیم.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

  • دامیننس بیت کوین: ۴۲.۱۱ درصد
  • دامیننس اتریوم: ۱۹.۵۲ درصد
  • دامیننس تتر: ۴.۷۲ درصد
  • دامیننس بی ان بی: ۳.۷۸ درصد
  • دامیننس یو اس دی کوین: ۲.۹۶ درصد
  • دامیننس کاردانو: ۱.۵۷ درصد
  • دامیننس سولنا: ۱.۷۶ درصد
  • دامیننس ریپل: ۱.۷۱ درصد

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است، با توجه به تعریفی که از دامیننس داریم، وقتی می‌گوئیم دامیننس بیت کوین، در اصل درباره میزان تسلط بیت کوین صحبت می‌کنیم)

ارزش کل بازار رمز ارزها: هزار و ۷۴۰ میلیارد دلار

شاخص ترس و طمع بیت کوین: ۲۰ واحد. (محدوده ترس شدید)، کاهش سه واحدی نسبت به روز گذشته

اخبار بازار رمزارزها

متخصصان فایندر پیش‌بینی می‌کنند که ایپ کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ به ۲۷ دلار می‌رسد

وبسایت فایندر (finder.com) در هفته جاری گزارش پیش‌بینی جدیدی را منتشر کرد که در آن از ۳۶ متخصص فینتک برای پیش‌بینی آینده توکن ایپ کوین (APE) نظرسنجی کرده بود. در این نظرسنجی پیش‌بینی شده است که بهای ایپ کوین تا پایان سال جاری میلادی به ۲۷.۷ دلار و تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۲۵.۵ دلار می‌رسد. همچنین سه‌چهارم مشارکت کنندگان در این نظرسنجی عقیده دارند که ایپ کوین همچون دوج کوین و شیبا اینو یک میم کوین دیگر است.

دوج کوین در جایگاه پراستفاده‌ترین قرارداد هوشمند در میان نهنگ‌های اسمارت چین بایننس قرار گرفت

براساس داده‌های ویل استاتس (WhaleStats)، دوج کوین یکی از پراستفاده‌ترین قراردادهای هوشمند در میان ۵۰۰ نهنگ برتر اسمارت چین بایننس در ۲۴ ساعت گذشته است. علاوه‌بر این، دوج کوین در میان ۱۰ دارایی برتر ۱۰۰ نهنگ برتر اسمارت چین بایننس قرار گرفته است. داده‌های اخیر حاکی از آن هستند که دوج کوین فعالیت‌های تازه‌ای را از سوی نهنگ‌ها تجربه می‌کند.

پیش‌بینی اتریوم ۳۵,۰۰۰ دلاری توسط غول بانکداری استاندارد چارتد

براساس گزارش بیزنس اینسایدر (Business Insider)، جفری کندریک، رئیس بخش تحقیقات ارزهای دیجیتال غول بانکداری بریتانیایی استاندارد چارتد (Standard Chartered) می‌گوید که در بلند مدت قیمت اتریوم هنوز قابلیت رسیدن به هدف ۳۵,۰۰۰ دلاری را دارد. گفتنی است که کندریک در ماه سپتامبر سال گذشته پیش‌بینی کرد که بیت کوین در اوایل سال ۲۰۲۲ به حدود ۱۰۰,۰۰۰ دلار می‌رسد؛ اما این پیش‌بینی اشتباه از آب درآمد.

بایننس حساب‌های افراد مرتبط با دولت روسیه را مسدود می‌کند

صرافی بایننس در حال اتخاذ تدابیر بیشتری برای جلوگیری از کاهش تأثیر تحریم‌ها توسط دولت روسیه با استفاده از ارزهای دیجیتال است. به گزارش بلومبرگ این صرافی چندین حساب مرتبط با مقامات ارشد کرملین را از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین بسته است. بر اساس این گزارش الیزاوتا پسکوف، دختر دیمیتری پسکوف سخنگوی ولادیمیر پوتین، پولینا کووالوا، دخترخوانده سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه و کریل مالوفیو، پسر کنستانتین مالوفیو، الیگارش روسی که پیش از این به نقض تحریم‌های آمریکا متهم شده بود از جمله افرادی هستند که حساب آنها مسدود شده است.

لیکوئید شدن ۱۲۰ میلیون دلار موقعیت فروش همزمان با بازگشت بیت کوین به سطح ۴۰,۰۰۰ دلار

در تاریخ ۲۸ آوریل (هشتم اردیبهشت)، بیت کوین به ۴۰,۳۸۵ دلار رسید اما به‌سرعت دوباره به زیر ۴۰,۰۰۰ دلار بازگشت. در همین حال براساس داده‌های پلتفرم تحلیلی کوین گلس (CoinGlass)، همزمان با افزایش نوسان بهای بیت کوین و سایر توکن‌ها، ۲۰۰ میلیون دلار سفارش در صرافی‌های مختلف لیکوئید شد. علاوه‌بر لیکوئید شدن تعداد زیادی از قراردادهای معاملاتی شورت (فروش)، بخشی از سفارشات لانگ (خرید) نیز به دلیل نوسان نسبتاً زیاد روز گذشته از بین رفت؛ به گونه‌ای که ۷۵ میلیون دلار سفارش لانگ از بازار حذف شد.

سرویس استریم چینی بیلی بیلی از NFT ها برای خریداران خارجی رونمایی می‌کند

بیلی بیلی(Bilibili)، یک پلتفرم استریم ویدئو که بین نسل Z چین محبوبیت دارد، روز پنجشنبه خبر از مجموعه‌ای از توکن های غیرقابل تعویض مبتنی بر اتریوم (NFT) را برای فروش در خارج از کشور داد. بیلی بیلی گفت که NFT ها مجموعه‌ای از شخصیت‌های خودکار تولید شده با ویژگی‌های مختلف مانند چهره، لباس، رنگ پوست، لباس سر و مواردی هستند که در دستان شخصیت‌ها نگه داشته می‌شوند.

CryptoNatty، یک بازار NFT، توسط Bilibili مأمور شده است تا NFTها را از طرف خود صادر کند

Bilibili کسب و کار NFT خود را در دسامبر گذشته آغاز کرد و چهار دسته از NFT ها را به تنهایی به نام “Upower chain” برای بازار داخلی چین منتشر کرد. با توجه به ممنوعیت کریپتو در سرزمین اصلی چین، NFT ها فقط با ارزهای فیات قابل معامله هستند اما نه با ارزهای دیجیتال. شرکت‌های بزرگ فناوری چین معمولاً اجازه معامله را نمی‌دهند و به دلیل لفاظی‌های مقامات در مورد فعالیت «سفته‌بازی»، انتقال NFT را محدود می‌کنند.از سال ۲۰۲۰، Bilibili شعبه پخش ویدئوی خارج از کشور خود را در تایلند و فیلیپین گسترش داده است.

نقشه بازار

افت ۲.۳۰ درصدی بیت کوین

کد خبر 572051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.