مسئولان به قول‌هایی که به مردم می‌دهند، عمل کنند

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی مصوبات سال‌های قبل در یزد همچنان عملی نشده گفت: مسئولان به قول‌هایی که به مردم می‌دهند عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدصالح جوکار امروز _شنبه دهم اردیبهشت ماه_ در دیدار مردمی محله خیرآباد یزد که در قلعه تاریخی خیرآباد برگزار شد، اظهار کرد: در ارتباط با برخی از قول و قرارهایی که به مردم داده می‌شود با توجه به سابقه‌ای که از مصوبات سال‌های قبل وجود دارد، نگرانی‌های عمده پیش آمده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه هفت سال قبل در همین محل مصوباتی صورت گرفته و به مردم این محله قول‌هایی داده شده ولی به آنها عمل نشده گفت: از مسئولان مرتبط با هر یک از بندهای مصوبات درخواست داریم که واقعاً رویه آنها به این صورت نباشد و شورای شهر و شهرداری حتماً قول‌هایی که می‌دهند را عملی کنند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بخشی از مصوبات گذرانده شده مربوط به مسائل داخل استان است که با کمی پیگیری برطرف می‌شود و در صورتی که نیاز به پیگیری ملی هم هست من شخصاً پیگیر مسائل می‌شوم تا هر قولی که به مردم داده شده، عملیاتی شود.

جوکار با بیان اینکه اجرای این مصوبات نیاز به پیگیری و برنامه‌ریزی دقیق دارد، گفت: مردم حق بسیار بزرگی بر دوش مسئولان دارند و به ویژه زمانی که قولی به آنها داده می‌شود، باید این قول عملیاتی و اجرایی شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی به سالروز تأسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: امیدواریم که شوراها در این دوره برای کشور منشأ خیرات و برکات فراوانی باشند و بتوانند مشکلات مردم را برطرف کنند.

کد خبر 572000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.