بارش‌های رگباری در اصفهان شدت می‌یابد/کاهش دو تا سه درجه‌ای دمای هوا

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال شدت گرفتن بارش‌های رگباری در اواخر روز جمعه و اوایل شنبه خبر داد و گفت: در مناطق شرقی به دلیل وزش باد شدید، خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده فعالیت سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده بر روی استان است و در اکثر مناطق آسمان قسمتی ابری، افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و رگبارهای بهاری و رعدوبرق به ویژه در نیمه غربی و شمال استان است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بارش‌های رگباری اواخر جمعه و در روز شنبه شدت یابد و افزود: در مناطق شرقی به دلیل وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، خیزش گردوخاک نیز دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد، خاطرنشان کرد: جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها نیز در مناطق شمال شرقی استان پیش‌بینی می‌شود.

هنرمند از کاهش دو تا سه درجه‌ای دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: دمای هوای اصفهان امروز در گرم‌ترین ساعت‌های به ۲۸ درجه و کمینه دمای صبح فردا نیز به ۱۵ درجه بالای صفر می‌رسد.

وی خنک‌ترین نقطه استان را بویین و میاندشت با دمای چهار درجه بالای صفر اعلام کرد و ادامه داد: شهرستان خور و بیابانک با دمای ۳۴ درجه بالای صفر نیز گرم‌ترین نقطه استان است.

کد خبر 571678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.