نمایشگاه قرآن و عترت برای هر رده سنی برنامه دارد/برپایی این رویداد دائمی‌ باشد

فرمانده مرکز هوانیروز وطن پور با حضور در هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت از فضای معنوی حاکم بر این نمایشگاه گفت.

سرهنگ خلبان، علی اقلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان، اظهار کرد: با جمعی از کارکنان مرکز هوانیروز شهید وطن پور در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان در نمایشگاه قرآن حضور یافتیم و معتقدیم نفس کشیدن در این فضای قرآنی بر معنویت ما افزوده خواهد شد.

وی تصریح کرد: طی بازدیدی که از نمایشگاه قرآن و عترت داشتیم، شاهد تنوع و تعدد فعالیت‌های قرآنی و هم حجم قابل قبولی از عملکردها و روش‌های قرآنی بودیم.

اقلیمی افزود: تنوع خدمات و غرفه‌ها در نمایشگاه قرآن و عترت به حدی است که برای هر سن و سلیقه‌ای برنامه دارد و این از مزایای نمایشگاه امسال است.

وی ادامه داد: ما طبق پیش بینی و برنامه‌ریزی که در مرکز آموزشی هوانیروز شهید وطن پور داریم، سعی داریم اقشار مختلف از کارکنان اعم از خانواده‌ها، بانوان، نوجوانان و دانشجویان جوان در این نمایشگاه حضور حداکثری داشته باشند و بیشترین بهره را ببرند.

این مقام مسئول در توضیح اقدامات انجام شده برای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ قرآنی تصریح کرد: در قسمت عقیدتی و سیاسی مرکز آموزشی هوانیروز شهید وطن پور علاوه بر برنامه‌های سالانه و ابلاغی در راستای قرآن و عترت، یکسری کلاس‌ها، محافل و گعده‌های قرآنی را در کوی سازمانی برای خانواده‌ها پیش بینی کرده و در حال انجام است‌.
وی عنوان کرد: بهره‌مندی از اماکن فرهنگی و مذهبی، تقویت بار فرهنگی و تربیتی در اردوهای خانوادگی و تمرکز بر آموزش‌های قرآنی از جمله سیاست‌های تعریف شده در هوانیروز است.

اقلیمی تاکید کرد: بر این نظر اعتقاد دارم که برپایی دائمی نمایشگاه‌های قرآن و عترت نسبت به برگزاری نمایشگاه‌هایی به صورت مقطعی و در برهه‌ای از زمان مثمر ثمرتر برای نسل جوان و جامعه باشد.

کد خبر 571606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.