اختصاص ۵۹۰ میلیون یورو برای خط دوم مترو اصفهان/ چالش‌های شهری پاریس کوچک ایران

پر بازدیدترین اخبار شوراهای اسلامی شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " اختصاص ۵۹۰ میلیون یورو برای خط دوم مترو اصفهان""چالش‌های شهری پاریش کوچک ایران"، "ایجاد انگیزه در شهروندان چابهاری با المان‌های بومی و محلی"، "رسیدگی به مباحث ترافیکی خیابان خاقانی در شورای ششم"، " راه‌اندازی سامانه سوت زنی شهرداری در آینده‌ای نزدیک"، " هزینه بودجه آرامستان لردگان"، " پاداش پارلمان شهر برای تیم آلومینیوم اراک"، " لزوم توجه شهروندان به نیازمندان در ماه رمضان"، " انتخاب سرپرست شهرداری تالش" و "لزوم ورود دستگاه قضائی برای رفع معضل زباله‌گردها" عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس پارلمان شهری ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

اختصاص ۵۹۰ میلیون یورو برای خط دوم مترو اصفهان

محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهر در بودجه ۱۴۰۱ برای توسعه حمل‌ونقل عمومی شهر اصفهان ۴,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی کرده است.

ایجاد انگیزه در شهروندان چابهاری با المان‌های بومی و محلی

رحیم جدگال رئیس شورای اسلامی شهر چابهار گفت: المان بومی زیبایی محیط شهری را به همراه دارد و باعث آرامش روحی و روانی در شهروندان می‌شود.

رسیدگی به مباحث ترافیکی خیابان خاقانی در شورای ششم

مصطفی نباتی نژاد رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات مشکلاتی که از چهار منطقه شهرداری در کمیته نظارتی شورای ششم اصفهان بررسی و احصا شده است را تشریح کرد.

پاداش پارلمان شهر برای تیم آلومینیوم اراک

پیمان عین‌ القضاتی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اراک از پرداخت پاداش به بازیکنان تیم آلومینیوم اراک در صورت قهرمانی در جام حذفی خبر داد.

لزوم توجه شهروندان به نیازمندان در ماه رمضان

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رسیدگی به احوال فقرا و نیازمندان یکی از توصیه‌های دینی است و ضروری است که در این ماه شهروندان توجه به این مسئله را در اولویت قرار دهند.

مهران نجاتی سرپرست شهرداری تالش شد

رسول برهانی رئیس شورای اسلامی شهر تالش گفت: مهران نجاتی با هفت رأی موافق اعضای شورای اسلامی شهر تالش، به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد.

بودجه آرامستان لردگان کجا هزینه شد؟

محمد نادری، عضو شورای اسلامی شهر لردگان گفت: شهرداری لردگان به شورای اسلامی شهر اعلام کرد که بخشی از اعتبار احداث آرامستان جدید شهر در این حوزه هزینه شد، در حالی که شورای اسلامی شهر در عمل شاهد این اقدام نبود، لذا پیگیر هستیم تا مشخص شود این اعتبار کجا هزینه شده است.

لزوم ورود دستگاه قضائی برای رفع معضل زباله‌گردها

احمد سراج عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه اهواز بیش از این کشش ناامنی‌ها را ندارد، گفت: دستگاه قضائی باید هرچه سریع‌تر در خصوص انبارهای غیرمجاز زباله تصمیم‌گیری کند.

راه‌اندازی سامانه سوت زنی شهرداری در آینده‌ای نزدیک

احمدرضا مصور رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با راه‌اندازی سامانه سوت‌زنی در آینده‌ای نزدیک دیوار بی‌اعتمادی که بین بخشی از جامعه با شهرداری و مدیریت شهری وجود دارد، نسبت به قبل کوتاه‌تر می‌شود.

چالش‌های شهری پاریس کوچک ایران

شهرها با چالش‌های فراوانی روبه‌رو هستند و نیاز است مدیریت شهری با انجام اقدامات عمرانی، اجرای طرح‌های مشارکتی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مسیر آبادانی و پویایی شهر را هموار کند تا با رفع چالش‌ها شاهد تحقق اهداف مدیریت شهری برای پیشرفت شهر باشیم. محمد پاپی‌نژاد، رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا چالش‌ها و فرصت‌های شهرداری بروجرد را تشریح کرد.

کد خبر 571588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.