پاسخ مدیریت شهری اصفهان به مطالبه مردم پرتمان/ بازار اراک چشم انتظار مرمت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش‌خبرنگار ایمنا، "افزایش ۴۰ درصدی حقوق کارمندان و کارگران شهرداری اهواز"، "بار گران اتوبوس‌های پیر بر دوش اصفهان"، " انتصابات جدیدی در شهرداری تبریز"، "برپایی دوشنبه بازار میوه و صیفی‌جات"، "شاخص‌ترین اصول حاکم بر شهرهای اسلامی"، "پیک سه گانه ترافیک اصفهان"، "نمره مرمت بازار اراک چند است؟ "، "خودداری شهروندان از آسیب رساندن به مارها"، "تعیین تکلیف محله پرتمان"و "ابلاغ ۳۶۰ طرح توسط اداره کل طراحی شهرداری اصفهان" ۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

حداقل افزایش حقوق ۴۰ درصد خواهد بود

حداقل افزایش حقوق ۴۰ درصد، در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

رضا امینی، شهردار اهواز با تکذیب شایعه کاهش حقوق کارمندان، گفت: حداقل افزایش حقوق کارمندان و کارگران شهرداری در سال جاری ۴۰ درصد خواهد بود.

بار گران اتوبوس‌های پیر بر دوش اصفهان

"بار گران اتوبوس‌های پیر بر دوش اصفهان" از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته اخیر بود.

در پی فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر اصفهان نه تنها شاهد ورود حجم عظیمی از گلایه‌های شهروندان و بی‌نظمی‌ها در ترددها به ویژه در نقاط مرکزی شهر هستیم، بلکه بازسازی نکردن اتوبوس‌ها و تاکسی‌های دودزا، آلودگی شهر را دوچندان و شهروندان را با مشکلات عدیده‌ای در این حوزه مواجه کرده است.

سیدعباس روحانی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گلایه شهروندان را به‌حق دانست و گفت: تغییر سیاست‌های دولت قبل نسبت به دولت پیشین باعث افزایش عمر ناوگان از ۴.۵ سال به ۱۰ سال شد و حمل‌ونقل عمومی را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرد.

انتصابات جدید در شهرداری تبریز

" انتصابات جدیدی در شهرداری تبریز" نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

یعقوب هوشیار شهردار تبریز طی احکام جداگانه‌ای سرپرست اداره کل بازرسی، نظارت و ارزش‌یایی و اداره کل نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز را منصوب کرد.

دوشنبه بازار میوه و صیفی‌جات در اصفهان برپا می‌شود

برپایی دوشنبه بازار میوه و صیفی‌جات در اصفهان یکی از اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا در هفته گذشته بود.

امیرحسین ماه‌آورپور، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از برپایی «دوشنبه بازار میوه و صیفی‌جات بعثت» در این کلان‌شهر خبر داد.

شاخص‌ترین اصول حاکم بر شهرهای اسلامی

شهر اسلامی تمام ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را تابع نظام فرهنگی و ایدئولوژی می‌داند، بنابراین فقط توجه به وجود گنبدها و مناره‌ها یا مساجد در بافت آن نمی‌تواند به معنی اسلامی بودن شهر باشد، زیرا مظاهر تمدن اسلامی آن نمود دارد و دارای هویت خاص فضایی، فرهنگی و تاریخی است.

در این ارتباط میلاد حیرانی‌پور، استاد دانشکده معماری دانشگاه کردستان در گفت و گو با ایمنا ابعاد کالبدی و شاخصه‌های اصلی شهرهای اسلامی را تشریح کرد که مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

پیک سه گانه ترافیک اصفهان

"پیک سه گانه ترافیک اصفهان" نظر مخاطبان زیادی را در هفته گذشته به خود جلب کرد و جزو اخبار پربازدید خبرگزاری ایمنا قرار گرفت.

هادی کریمی، مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه اصفهان در سه نوبت صبحگاهی، ظهر گاهی و عصرگاهی پیک ترافیکی دارد، گفت: شهروندان می‌توانند برای مشاهده آنلاین ترافیک شهر اصفهان به سامانه map.isfahan.ir مراجعه کنند.

نمره مرمت بازار اراک چند است؟

"نمره مرمت بازار اراک چند است؟ " از دیگر عناوین پربازدید سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا در هفته گذشته بود.

بازار سرپوشیده اراک از جمله آثار تاریخی شاخص کشور به‌شمار می‌رود که پس از گذشت سال‌ها همچنان کارکرد اقتصادی و اجتماعی خود را حفظ کرده است، اما حفظ و مرمت آن نیازمند نگاهی فرابخشی و فرا دستگاهی است.

شهروندان از آسیب رساندن به مارها خودداری کنند

اهمیت خودداری شهروندان از آسیب رساندن به مارها یکی دیگر از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش بود.

ابراهیم مطلبی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: شهروندان از کشتن و آسیب‌رساندن به مارها خودداری کنند.

محله پرتمان تعیین تکلیف شد

از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش "تعیین تکلیف محله پرتمان" بود.

محمد کیهانی، مدیر سابق منطقه هشت شهرداری اصفهان از تصویب طرح پیشنهادی شهرداری اصفهان در کمیسیون ماده ۵ در خصوص محدوده ۱۰۰ هکتاری پرتمان خبر داد.

ابلاغ ۳۶۰ طرح توسط اداره کل طراحی شهرداری اصفهان

خبر "ابلاغ ۳۶۰ طرح توسط اداره کل طراحی شهرداری اصفهان" نیز نظر مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

سعید کورنگ‌بهشتی، مدیرکل طراحی شهرداری اصفهان گفت: از مجموع بیش از ۳۶۰ طرح ابلاغی در سال گذشته، ۲۵۲ طرح معادل ۷۰ درصد مربوط به موضوعات ترافیکی، تعداد ۵۲ طرح معادل ۱۴ درصد مربوط به پروژه‌های خدمات شهری، تعداد ۳۵ طرح فرهنگی و ۲۱ طرح مربوط به دیگر حوزه‌ها و بخش‌ها بوده است.

کد خبر 571576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.