اولویت‌های آسفالت در شهر شیراز

شهردار شیراز گفت: مرمت، رفع چاله‌های سطح شهر و روکش کوچه‌های خاکی از اولویت‌های آسفالت در شهر است؛ لذا با توجه به شرایط جوی مناسب، به شهرداران مناطق اعلام شده است که تا پایان اردیبهشت‌ماه لکه‌گیری و آسفالت معابر انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احسان اصنافی با اشاره احصای نیازهای ۱۶۷ محله در شیراز، اظهار کرد: نیازهای ۱۶۷ محله در این کلان‌شهر شناسایی و احصاء شده است که بر اساس اولویت‌های هر محله، پروژه‌های متناسب تعریف و اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه تنها دو درصد از بودجه شهرداری توسط دولت تأمین می‌شود، ادامه داد: از کل بودجه امسال تنها ۴,۸۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض تأمین خواهد شد و مابقی از محل سایر درآمدهای شهرداری است.

شهردار شیراز تصریح کرد: پل هوایی به عنوان یکی از درخواست‌های مردمی است، هزینه هر پل پله‌ای حدود شش میلیارد تومان است که در سطح شهر به بیش از ۱۰۰ پل نیاز است اما با توجه به بررسی‌های کارشناسی پلیس و حمل‌ونقل شهرداری شیراز سالانه تعدادی از آن در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی در خصوص اولویت‌های آسفالت در معابر شهر شیراز، گفت: آسیب آسفالت به دلیل نوسانات قیمت قیر طی سه سال گذشته روی هم جمع شده است، همچنین با توجه به شرایط جوی مناسب، به شهرداران مناطق اعلام شده است که تا پایان اردیبهشت‌ماه لکه‌گیری و آسفالت معابر انجام شود.

اصنافی خاطرنشان کرد: قیر دولتی به شهرهای با جمعیت زیر ۵۰ هزار نفر تعلق می‌گیرد و روکش آسفالت نیز با توجه به چند برابر شدن قیمت قیر تنها در کوچه‌های خاکی سطح شهر انجام خواهد شد.

کد خبر 571483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.